nkai Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Elektric music - TV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
davve00 Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 The Breezeblock - DJ Set by DJ Touche(The Wiseguys) (Wall Of Sound Allstars) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Covenant - The men (preview av låt från nya plattan skyshaper) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Berk van Ozden - Crusader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Steve Winwood - Higher love Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 odöpt1 av Jonas Björn 🙂 åååh, den är grym!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morta Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Eftersom jag så sällan lyssnar på nån annan musik än min egen då jag befinner mig vid datorn tyckte jag det va så exklusivt att jag tänkte dela med mig om det. Nu lyssnar jag altså på Alter Bridge - Burn It Down mest för att sångaren är så sanslöst jävla bra.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Slagsmålsklubben - Övningsköra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 (redigerat) • Kaveh Azizi - Feeling Alive (Sunglider feat Algarve Remix) ¬03:21/06:36/262Kbps/12,44 Mb¬ • sjukt bra 😏 😳 Riktigt nice ja! 😮 de tog tid innan Feeling Alive blev signad... över ett år tror ja... Coolt, har sett att han lagt ut en del av sina grejer på www.trance.nu samt www.tranceaddict.com 🙂 EDIT: Som typ här: http://www.trance.nu/v3/forums/viewtopic.php?t=110174 Skön musik Redigerat 23 augusti 2005 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Land of confusion - Genesis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 John Mayer - My Stupid Mouth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 John Mayer - Comfortable Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Damn Stupid Cows introducing Sperm Donator Zeke and His Howling ChickenZandwic och låten "Large spending on weekday's might get you into trouble later on - fella'" inge vidare så jag stänger av och slänger på "Beware of darkness" med Skäggen istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 John Mayer - Comfortable Har du bytt ut Robbie? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 23 augusti 2005 Dela Postat 23 augusti 2005 Tänkte att det var dags och skriva i denna tråd då man för första gången medans jag är på detta forum lyssnar på kultiverad musik *prettovarning*. Lyssnar på Bach´s ofullbordade fuga spelad av Moroney. Den är sjukt underbar. Den mannen kan inte haft det lätt (Jojje Bach alltså). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterthegreat Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Judas Priest - Night Crawler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Har suttit med lurar på utan någon musik i ca 40 minuter. Jag tror att jag borde sova. De eller dra på en mp3a. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Lucas & Beltram - Trust me (Ava Mea Remix) mysig som fan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 John Mayer - Comfortable Har du bytt ut Robbie? Ja vars... 😄 Ganska mkt Lyssnar iofs på honom just nu, men annars så har han bytts ut en del. Just nu spelas förutom John Mayer även "Vertical Horizon - Everything you want". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kryotank (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Meshuggah - Destroy Erase Improve.... Är lite småförb****d.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Placebo - Special Needs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Handsome Family: Sundaymorning sidewalk, från en hyllningsplata till Kristoferson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Simple Minds - Promised you a miracle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Antevante Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Joey Negro - Shimmering Stars (Orginal Mix) 😆😛 Shit, vilken freaky tråd det här är! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 "Long way home" med Karl ju.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Kelly Osbourne - One word. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Doris - Wouldn't that be groovy Omar Khayyam - Franco De Gemini grymma låtar. Så svängigt kan man inte få elektronisk musik! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Rob Lipton (oregistrerad) Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 10 Years - Wasteland Grymt bra låt. http://www.10yearsmusic.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag pillar med en kommande uppföljare från Relay Racers 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Major Metallica - Enter Sandman, asbra ju! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.