Neko Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Elegant machinery - a matter of sense Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Inget för tillfälligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Kalle Baah - You are my angel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Tom Jones - She's a lady Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Mitt senaste alster nu när jag fått igång datorn och musikprogrammen. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 Mitt senaste alster nu när jag fått igång datorn och musikprogrammen. 😎 [O.T] Nämen, grattis Neko... Har du lagt ut den på demo-sidan eller? .Viktor [/O.T] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 juni 2005 Dela Postat 26 juni 2005 "Schwernorckzzzzz distrååp&graaaph" med Yredshss Kaaaasphabbhaaaahsb Har du också den? 😆 Fan, det är ju en av mina favoriter 😎 Skulle bara kolla om det var nån som verkligen brydde sig. Tack Viktor!!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Mitt senaste alster nu när jag fått igång datorn och musikprogrammen. 😉 [O.T] Nämen, grattis Neko... Har du lagt ut den på demo-sidan eller? .Viktor [/O.T] Snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
northpaw Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 "The great nothing" med Spock's Beard. Ju längre låt desto bättre. Efter denna ska jag dra igång Transatlantics "All of the above", tror jag. Blir jag riktigt busig framåt eftermiddagen kanske jag kör "Thick as a brick". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morta Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 Porcupine Tree - Stop Swimming Härligare psykadeliskt blir det inte enl. min mening! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 29 juni 2005 Dela Postat 29 juni 2005 As I Am - Dream Theater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 KoRn - Falling Away From Me KoRn har lätt dom mest skruvade texterna 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Özgur Can Feat. Nick Beman - Not even winds Mumma vad skön den är!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Son Kite - On air Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sqrewdriver (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Rythm Royale - Mixin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Metallica - Justice Medley (live) grejjt medley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2005 Dela Postat 30 juni 2005 Hej! Jahaja...tråden låg bland Musiktips. Självklart! Just nu "Spela spel" med Hammagrella. Igen. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Love Supreme med Flower Kings Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Dub Taylor - Your Soul (Luomo Remix) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rockypop Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Ingen speciell låt men lyssnar just nu mycket på tidiga Joni Mitchell och Van Morrison. Fattar inte hur de kan vara så braaa 😄 Hmm och Clem Snide och Four tets och Differnets senaste CD. Har lämnat Rufus Wainwright för ett tag som förresten hade en lysande konsert här på Södra Teatern (i Stockholm). Var förresten på Clem Snide också i tisdags! Lysande Yesss 😆 Rockypop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Trouble - Coldplay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Duncan Brown - The Wild Places Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Little John - Africa Is The Black Mans Land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 1 juli 2005 Dela Postat 1 juli 2005 Coldplay - A Rush of Blood to the Head 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 2 juli 2005 Dela Postat 2 juli 2005 the Queen of HardHouse, Lisa Lashes! Lisa Lashes - What can you do gor me chooning hoovers när det är som bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 2 juli 2005 Dela Postat 2 juli 2005 Singin´ in the rain, med Gene Kelly. Eftertexterna till A Clockwork Orange strömmar ut ur DVD.n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 juli 2005 Dela Postat 2 juli 2005 Madonna - Ray of light -->på live8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 2 juli 2005 Dela Postat 2 juli 2005 Live 8 på Sveries Radio och Television från Motala 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 2 juli 2005 Dela Postat 2 juli 2005 Pink Floyd på AOL - sänder hela konserten redan nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 juli 2005 Dela Postat 13 juli 2005 <lite OT> Jasså, har ni glömt bort den här tråden? 😛 </lite OT> Kristian Leontiou - Fast Car & John Mayer - Your Body Is a Wonderland .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.