Hellpig Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 (redigerat) Tja, jag hade inte tackat nej till något av nedanstående prylar: * Gibson Firebird * Gibson Explorer * Fender Telecaster * Line 6 Variax * Roland VG99 * Line 6 Pod X3 Live * Line 6 Spider Valve * Squier Hello Kitty strata 3/4 size (fast den skulle jag ge min dotter) Du saknar en på din lista 🙂😄 Gibson LP Dark Fire borde väl kunna hinna hitta till tomten, 8 dräglande dgr kvar: http://www2.gibson.com/Products/Electric-G...e/Overview.aspx Jag har redan 2 Les Pauls... 🙂 Men visst, det ju inte så att man hade tackat nej till en till. Edit: Men den ser ju intressant ut... men jag undrar just vad priset på en sådan blir? Är det bara en uppbiffad Variax så att säga, med ett tredubblat pris? Skall bli spännande att se i vilket fall. Redigerat 7 december 2008 av Hellpig
Stolle Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Colorsound power boost. Gilmours kompljud på Pigs. Så jäkla skönt! och en Analog man Sun face germanium fuzz pedal. Ge mig ett smidigt pedalbord också sen är jag nöjd tomten.
MrRomero Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 (redigerat) Om vi nu får önska oss vad vi vill såååååååå... Gibson Firebird Alpine white Gibson Les Paul Goldtop MARSHALL MG100DFX eller MARSHALL MG100HDFX + MG412A och äckligt många pedaler!! 😆 Fast en MARSHALL MG100DFX hade suttit fint. ☺️ Redigerat 12 december 2008 av MrRomero
Fertan Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 Egentligen så har jag önskat mig Komplett Sångteknik för att kunna dölja mitt mediokra gitarrspel med åtminstone lyssningsbar sång... 😆
DieHard (oregistrerad) Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 Egentligen så har jag önskat mig Komplett Sångteknik för att kunna dölja mitt mediokra gitarrspel med åtminstone lyssningsbar sång... 😆 Eller så kan du testa göra tvärtemot. 😛 Ja jag är inte heller någon vidare sångare heller. ☺️
Fertan Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 Egentligen så har jag önskat mig Komplett Sångteknik för att kunna dölja mitt mediokra gitarrspel med åtminstone lyssningsbar sång... 😆 Eller så kan du testa göra tvärtemot. 😛 Ja jag är inte heller någon vidare sångare heller. ☺️ Du har redan givit upp på sångkarriären hör jag? 😄
KarlA (oregistrerad) Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 en e-bow tänkte jag också på! hade varit riktigt skoj
Assar Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 , någon? Nähä, tänkte väl det ... Får bli ett par sjyssta solbrillor till sommaren istället. 😉
blew Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Här önskar man sig en Rickenbacker 360/12. Känns som det är större chans att tomten finns på riktigt än att jag får den. 🙂
base10 Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Access Virus TI Roland JP-8080 Ett nytt skrivbord där skiten får plats En ny RCA kabel till monitorerna 110000000 MySpace views 🙂
DieHard (oregistrerad) Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Egentligen så har jag önskat mig Komplett Sångteknik för att kunna dölja mitt mediokra gitarrspel med åtminstone lyssningsbar sång... 🙂 Eller så kan du testa göra tvärtemot. 😛 Ja jag är inte heller någon vidare sångare heller. 🙂 Du har redan givit upp på sångkarriären hör jag? 😄 Ja du sjunger lika illa som för 20 år sen så..... 😆
DieHard (oregistrerad) Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Och glömde, snabbt få upp fingerspelet på basen. 😎 Bestämt mig för en liten stund sen skippa plektrumet på basen å köra med fingrarna. Spelade en hel del klassisk gitarr förr så det går nog fort få upp tekniken.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.