topperf Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Hej med dig, hĂ„ber det er ok at jeg kigger ind fra den anden side af sundet!? Ha' en god dag! đ
wonderboy Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 VÀlkommen! Var pÄ besök pÄ Kongelige Teatret i torsdags. Mycket imponerande byggnad, teknik och, framförallt var jag imponerad av chefs"tonmeister" och chefsljussÀttarens och deras insikter och kunskaper! Sen var julebrygden extra god i Är!
DieHard (oregistrerad) Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 JadĂ„ har Ă€r alla vĂ€lkommen. Har sjĂ€lv svĂ„rt förstĂ„ danska nĂ€r det talas men lĂ€ttare att lĂ€sa och antar det gĂ€ller de flesta hĂ€r sĂ„ det ska inte vara nĂ„got problem. Alltid kul med lite mer Ă€n bara svenskar hĂ€r. đ
topperf Postat 6 december 2008 TrÄdstartare Postat 6 december 2008 (redigerat) Tak for det! - God lyd i det kongelige og gode juleÞl i Är, det er vi helt enige om! Sidst jeg var i Sverige var i malmÞ for at se Midlake i KB (Kulturbolaget?) super koncert og dejligt spillested!! Og ja, noget nemmere at lÊse hinandens sprog end at hÞre det:) Redigerat 6 december 2008 av topperf
topperf Postat 6 december 2008 TrĂ„dstartare Postat 6 december 2008 (redigerat) Jeg laver meget blandet - jeg spiller ikke lĂŠngere da jeg var i en ulykke sidste Ă„r, lang kedelig historie, men jeg komponerer stadig i mit lille studie (digi 002 + PT 7.4 (8 omlidt- glĂŠder mig) et par gode mics og monitorer) sĂ„ Reggea, Rock, Pop, Crossover, Laver lidt speak, laver en quiz i Ă rhus pĂ„ et spillested. Jeg har spillet meget forskelligt. Tak for at spĂžrge. đ og tillykke med Kasuga'en. Redigerat 6 december 2008 av topperf
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.