Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Universal Audio släppte en ny plugg tidigt imorse, ett EMT plåtreverb. Jag har märkt att det är flera på det här forumet som kör med UAD-kort. Är nyfiken att höra era reaktioner på pluggen.

Edit: la till länk

Redigerat av joachime
Annons
Postat (redigerat)

Fick brev om det från UA i brevlådan i morse, (precis som alla andra registrerade användare antar jag...)

Har inte hunnit testa det ännu....

Kolla in:

Uad Forums

Säkert ingen nyhet för dig, men kan vara värt att kolla in på för någon annan som är nyfiken på UAD-1 korten eller nya verbet.

edit: 333:e inlägget.... halvvägs till 666... 😛

Redigerat av brojd
Postat
Har inte hunnit testa det ännu....

Grattis till 333:e inlägget! Jo, jag var inne på Uad-forumet och kom på att jag var mer intresserad av vad användare i Sverige tycker. Missförstå mig inte, jag tycker verkligen att UAD-forumet är toppen. Där finns hur mycket teknisk kunskap som helst samlad och tonen är oftast vänlig. Men det är för mycket country över det, jag delar inte deras smak riktigt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.