joachime Postat 23 december 2008 Trådstartare Postat 23 december 2008 Lägg upp det du tycker angår andra medlemmar på forumet. Det var så det var tänkt! Funderar själv på att krydda med lite yuletide carols. 😄
Caveat Postat 28 december 2008 Postat 28 december 2008 I don't believe in you - Talk Talk Underbar produktion. Torr virvel, och detta var -86!!!
Memphis Postat 28 december 2008 Postat 28 december 2008 (redigerat) Lade till två låtar av P.O.D. Dom e riktigt tunga och gör bra låtar. Me think. 🙂 Alive och Youth of nation heter låtarna. -Memphis Redigerat 29 december 2008 av Memphis
cborg Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Lade dit Doris - "Did you give the world some love today, baby" med inspiriation från tråden om Janne Loffe Carlsson. Finns ett par till godingar på den skivan. 😛
equality Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Ven har varit med och spelat in/med Joni Mitchell?Tänker på medlemarnas musiktråd där man varit med... Kankse någon som lagt Joni i fel spellista, om inte TRÄD FRAM! 😛 Oj! Det var jag. Den hamnade i fel lista. Sorry. Åtgärdat!
Twilight_Zound Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Addar i rasande takt... Finns så mycket man vill dela med sig...
overallen Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Nån som vill ha en invitiation?Först till kvarn ... Ja tack!! vore as schysst!!! alexanderbystrom@hotmail.com
SyntaxError Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 La till: Mouse on mars - Bib Seefeel - Plainsong Talk Talk - its my life
drloop (oregistrerad) Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Mew - Am I Wry? No Jössses killarna kan lira.
joachime Postat 23 januari 2009 Trådstartare Postat 23 januari 2009 Mew - Am I Wry? No Jössses killarna kan lira. Ja, jisses! Men vad fan har de gjort med mixen? Jag är alldeles lomhörd efter en genomlyssning!
joachime Postat 23 januari 2009 Trådstartare Postat 23 januari 2009 Ha, nu har jag lagt till tre låtar. Beware... Fin liten ballad där av Tiamat. 😛 Jag la till en liten etiopisk orgelrökare.
barkley Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Mew - Am I Wry? No Jössses killarna kan lira. Underbart! En gammal favorit hos mig. Bra att fler gillar dom. Missade domnär dom spelade på Debaser för ett par år sen. Hoppas dom kommer till Sverige nån gång
JouniL Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 La till en bunt softa låtar: Fields of gold - Eva Cassidy If I die Sudden - John Mellencamp Dickhead - Kate Nash Overkill - Colin Hay (fs Men At Work) I Know It's True but I'm Sorry to Say - Violent Femmes Hello It's Me - Todd Rundgren Words From the Front - Tom Verlaine
Magpie Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 (redigerat) Det vore kul att joina så jag är tacksam om nån vill ge mig en spotify invite. Skicka PM! Edit: Tack för inviten Hegobald! Redigerat 23 januari 2009 av Magpie
tomazopantera Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Tre låtar... En helskön remix av en bortglömd Depeche mode-låt. En suggestiv propagandalåt och en låt från senaste albumet av Tsool...
awake Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 slängde in fools gold med the stone roses åt folket. hoppas det smakar!
tomazopantera Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Tiamat var ett fynd.... Tackar, vem det nu var som la upp den på playlist?
oioioi Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Tiamat var ett fynd.... Tackar, vem det nu var som la upp den på playlist? Väl bekomme! Såg Tiamat på Gino för en massa år sedan, och hade inte hört dem sedan dess då jag fick för mig att söka på dem i Spotify.
joachime Postat 5 februari 2009 Trådstartare Postat 5 februari 2009 (redigerat) Väl bekomme! Såg Tiamat på Gino för en massa år sedan Ja, det var ett tag sedan! 🙂 Har för mig jag såg dom på Palladium. Det var i så fall 19 år sedan! Edit: T9 Redigerat 5 februari 2009 av joachime
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 la till "Central park" med Division of Laura Lee (Sveriges svängigaste band i rockgenren nu... 😆 ) Ha, dom är från min stad ju. 😄 Jonas har gjort en grym soloplatta också som jag hittade på biblioteket, är nog lite svår att få tag i dock. Testa att skicka ett meddelande till honom på myspace! (Jonas/Idiot Dancer heter soloprojektet)
drloop (oregistrerad) Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 (redigerat) La till Cookie Sweetheart - Neverending Story på listan över grejer man jobba med. (Studio forums medlemslåtar mao...) Cover på ja... ni vet. Redigerat 5 februari 2009 av drloop
sixties Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 lade till 2 låtar med: Vibeke Saugestad: velvet revolution Yum Yums: Crazy over you 2 norska artister som kör powerpop.
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Lade till: Nada surf – See These Bones samt Dntel – (This is) The Dream of Evan and Chan Två grymma låtar 😆
laxlaxlax Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 (redigerat) Laxade till Coconut med Harry Nilsson och green tambourine med lemon pipers. Ettan för han sjunger med sån underbar rytm i melodin. Den andra för det var jag sugen på. Nu ska jag lyssna på hela listan. Spännande! Redigerat 5 februari 2009 av laxlaxlax
Matilda (oregistrerad) Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 (redigerat) Jag hoppas att jag fick dit Moonage Daydream med David Bowie... å så försökte jag få dit I remember med Damien Rice Kul med en "forum-spellista"! Det blir verkligen en blandning av allt möjligt o omöjligt... Massor med musiktips! Redigerat 6 februari 2009 av Matilda
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.