Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Jag la dit mitt bands platta. Norma Bates - Hey you! Get down! /Pär Ni är jävligt bra måste jag säga... 🤪 Lyssnar just nu på 40 Days.... underbar låt. 🙁
Assar Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Här är den... 🙁 http://open.spotify.com/user/assar.se/play...mg0pTJ1XhUEGK5h Tack!
tomazopantera Postat 1 april 2010 Postat 1 april 2010 Röyksopp med Robyn... Tjejen har en sjukt bra röst.
joachime Postat 24 augusti 2010 Trådstartare Postat 24 augusti 2010 Någon har roat sig med att tömma spellistan, igen. Hjälp till att fylla på den igen!
Drake Postat 8 december 2011 Postat 8 december 2011 Redan gjort. Egen medverkan här. Delade favoriter här. Bumpdags. Lade till eget släpp på "Egen Medverkan"-listan!
henk2055 Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 Har precis lagt dit bandets helt egenproducerade platta i den playlisten där man lägger upp eget! Vi heter Twin och plattan Dead Man Tell No tales! Enjoy! Studio Forums medlemslåtar
kallegreiff Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 Studio forum har en egen playlist på Spotify. Lägg till musik du tycker andra medlemmar borde höra. Berätta gärna i tråden vad du lagt till och varför. 🙂 Eller lyssna vad andra medlemmar rekommenderar dig! Studio forums playlist på Spotify! Edit: Assar har skapat en playlist där du lägger material du själv medverkat på. Spelar du instrument, sjunger, spelat in eller kanske skrivit låten? Put it in here! Smart tråd.. 🙂 / Kalle Greiff
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.