Mantel Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 (redigerat) jaa som tråden lyder, Jag kör Adobe Audition 1.5 vissa ser precis ut som dom ska göra. Men t.ex nu! Guitar rigg. Funkar ju skitbra i Sonar 3. Så jäkla drygt att först spela in i Adobe, sen spara och sedan importera i sonar ( då man måste stänga adobe för att få igång sonar) Sen tillbaka hela skiten. Tar onödigt lång tid! 😆 Bilden verkar inte funka, kika här ist och tryck på bazzbild.jpg Redigerat 18 november 2004 av Mantel
Mantel Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 Är det verkligen ingen som kan ha en bra förklaring?
spaceman Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 Guitar Rigg är ett VST som drar hårt med CPU & minne. Varför spelar du inte in direkt på ett spår i Sonar istället ?
Mantel Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 För att mitt lilla SB suger så det blir dropouts hela tiden, Sen föredrar jag Adobes program, med enkelheten och så. Men i sonar funkar det jättebra och har absolut inte några problem med Cpu och minne
Reason Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 (redigerat) För att mitt lilla SB suger så det blir dropouts hela tiden Kanske är just därför? Redigerat 19 november 2004 av Reason
Mantel Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 Jo men det funkar ju skitbra om man lyckats recca utan dropouts i sonar Men funkar inte alls i Adobe!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.