Jump to content
Annons

Varför kommer aldrig Enkäterna upp?

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag har gjort ett par enkäter, 3st tror jag det här året... men det är ingen som lägger upp dom.

Det står att admin ska godkänna dom innan dom publiseras men det händer ingenting.

Senaste enkäten jag gjorde var hur folk skulle rösta idag inför ett valutabyte. Jag tycker det är en viktig fråga. 😲

Annons
Postat

Har också gjort två, ifo en var ganska korkat då det visst redan fanns en, men inte den andra ?

Postat

Det känns ju väldigt oseriöst och då blir ju nivån på forumet därefter.

Postat

Nivån på forumet speglar sig på dess användare.

Är användare oseriösa så blir även ett forum det.

Studio forum har väldigt få oseriösa användare.

Sen att tycka att det tar lång tid innan din enkät dyker upp må så vara.

Men jag tror inte admin spenderar all sin lediga tid här.

Postat
Nivån på forumet speglar sig på dess användare.

Är användare oseriösa så blir även ett forum det.

Studio forum har väldigt få oseriösa användare.

Sen att tycka att det tar lång tid innan din enkät dyker upp må så vara.

Men jag tror inte admin spenderar all sin lediga tid här.

Det var ett kortfattat försvarstal... 😆

Postat
Det var ett kortfattat försvarstal... 😄

Försvarstal? Världen mot dig?

Det kanske var nån som inte tyckte din enkät var vettig? Valutafrågor på studio forum? Nej tack.

Postat
Det var ett kortfattat försvarstal... 😆

Försvarstal? Världen mot dig?

Det kanske var nån som inte tyckte din enkät var vettig? Valutafrågor på studio forum? Nej tack.

Nähä... varför inte? Jag tror säkert många här skulle tycka det vire bra om Sverige införde Euro eftersom kronan är så svag. Vi skulle få mycket mer för pengarna. Det skulle gynna den internationella handeln för oss Svenskar. Våra svenska agenturer skulle få bättre inköpsvillkor som resulterar i att musikaffärerna i slutändan kan hålla nere priserna och på så sätt öka omsättningen. 😉

Postat
Jag har gjort ett par enkäter, 3st tror jag det här året... men det är ingen som lägger upp dom.

Du kan alltid PM'a Admin och fråga hur det går med enkäterna. Ingen annan här sitter på svaret.

Postat

On Topic: Generellt kan man tänka sig att ansvarig moderator anser att enkäten inte bör/kan publiceras här. Att en enkät inte dyker upp är ju ett slags fingervisning om det. Moderatorn är underställd vissa regler för hur han/hon skall agera. Dessa är i sin tur fastställda efter diskussioner bland dem som håller i forumet och svensk lag.

Det finns forum för den här typen av diskussioner. Kanske Du borde försöka där istället.

Drar man ut resonemanget kan det lätt bli så att vi snart diskuterar konstsim i flera trådar här. Det vill inte jag. Ja, jag vet att de simmar till musik men det börjar balla ur!

Postat

Raderade ett antal inlägg om Eurons vara eller inte vara i Sverige

Det finns några anledningar till att enkäter inte godkänns eller syns:

1. Frågan har ställts alldeles nyligen eller har redan en väl fungerande motsvarighet.

2. Frågan är för forumet helt irrelevant, även om frågeställaren tycker den är personligen intressant. På Studio forum pratar vi om ämnen som har med musik och musikskapande att göra. Inte Eurons eventuella införande i Sverige. Börjar vi godkänna alla typer av ämnen på Studio forum så kan vi kalla oss Lunarstorm istället. Det finns redan, och är inte mitt mål med detta forum - och kommer aldrig att bli.

3. Det är fredag eftermiddag när enkäten läggs upp. Jag erkänner 😄 Det finns dagar när även jag inte är på forumet.

Utöver detta har det vid något fall hänt att enkäter blivit liggande längre, och det beror på hög belastning i våra övriga dagliga sysslor. Frivillig välrenommerad medlem som vill moderera Enkät-avdelningen får gärna räcka upp en hand, så detta inte händer i framtiden.

Bästa,

.björn.

Postat
Har också gjort två, ifo en var ganska korkat då det visst redan fanns en, men inte den andra ?

Vad jag kan se så har du gjort en, och den har jag inte godkänt för att frågeställningen Macbook Pro vs Imac redan är ställd och besvarad flera gånger 😄 Se avdelningen Datorer. Mvh,

Postat
Det finns några anledningar till att enkäter inte godkänns eller syns:

1. Frågan har ställts alldeles nyligen eller har redan en väl fungerande motsvarighet.

2. Frågan är för forumet helt irrelevant, även om frågeställaren tycker den är personligen intressant. På Studio forum pratar vi om ämnen som har med musik och musikskapande att göra. Inte Eurons eventuella införande i Sverige. Börjar vi godkänna alla typer av ämnen på Studio forum så kan vi kalla oss Lunarstorm istället. Det finns redan, och är inte mitt mål med detta forum - och kommer aldrig att bli.

3. Det är fredag eftermiddag när enkäten läggs upp. Jag erkänner 😄 Det finns dagar när även jag inte är på forumet.

Utöver detta har det vid något fall hänt att enkäter blivit liggande längre, och det beror på hög belastning i våra övriga dagliga sysslor. Frivillig välrenommerad medlem som vill moderera Enkät-avdelningen får gärna räcka upp en hand, så detta inte händer i framtiden.

Bästa,

.björn.

Här är en hand.

Postat

Vad jag kan se så har du gjort en, och den har jag inte godkänt för att frågeställningen Macbook Pro vs Imac redan är ställd och besvarad flera gånger 😄 Se avdelningen Datorer. Mvh,

Ja jag såg det sedan, den jag menade var lite korkad då den redan fans. Hade missat den. Så är det ibland.

Men jag har gjort en annan med, nu mins jag inte fullt vad det var men det var ett tag sedan, :/. Skumt. Någon blev fel kanske. Men men...

///

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.