Impey Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 om jag har en trummor från reason till cubase som ska ligga på en låt och vill ha det i mono så använder jag bara en av kanalerna. MEN om jag vill panorera monosignalen lite till höger så går det inte men till vänster går det. någon som kan förklara varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 (redigerat) edit: nej sorry. nu blir jag osäker på om jag fattar rätt... ska sova... 😆 Redigerat 18 november 2004 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 om jag har en trummor från reason till cubase som ska ligga på en låt och vill ha det i mono så använder jag bara en av kanalerna. MEN om jag vill panorera monosignalen lite till höger så går det inte men till vänster går det. någon som kan förklara varför? var har du trummorna i R? redrum/nnxt/dr - - - - ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Impey Postat 20 november 2004 Trådstartare Dela Postat 20 november 2004 om jag har en trummor från reason till cubase som ska ligga på en låt och vill ha det i mono så använder jag bara en av kanalerna. MEN om jag vill panorera monosignalen lite till höger så går det inte men till vänster går det. någon som kan förklara varför? var har du trummorna i R? redrum/nnxt/dr - - - - ? redrum oftast lr nntx ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 På Redrum ska du ta ljudet ofrån en monoutgång och inte stereoutgången, samma i nnxt. Då går det att panorera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Impey Postat 20 november 2004 Trådstartare Dela Postat 20 november 2004 På Redrum ska du ta ljudet ofrån en monoutgång och inte stereoutgången, samma i nnxt.Då går det att panorera. okej! ska testa! tack tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.