Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja!

Tänkte dela med mig ett video projekt som jag färdigställde idag!

Låten heter Push och framförs av vårat band "Superdogs"

Blev riktig roligt!

Noll tillstånd för vissa bilder som ni säkert märker men..stäm mig! Bara roligt!

Effektiv tid så tog det mig nog lite mer än 2 arbetsveckor!

Hoppas nån gillar det!

http://www.myspace.com/thesuperdogs"Push" skrolla ner till influenser .Den första av dom!

Om ni vill se bättre upplösning klicka på youtubelänken nedanför.

Youtube länk

/Hasse

Redigerat av 4Trax
Annons
Postat
Hehe!!! Sjysst video och jädra bra musik. Nu blev min förmiddag mycket ljusare 🙂 Tackar

Vad kul att den piggar upp dig!

Tack!

Postat

Aah, fan vad superbra detta va! Coolt!

Postat

Diggar som fan!!

(Fast förra var ett strå vassare, kanske mest pga den låten var snäppet bättre) (ÖÖhh den här låten var superbra oxå förstås)!

Postat
haha skitfrän 😛!!!
Diggar som fan!!

(Fast förra var ett strå vassare, kanske mest pga den låten var snäppet bättre) (ÖÖhh den här låten var superbra oxå förstås)!

Tack som fan!

Postat

Snyggt jobbat, alltid kul att se vad man åstadkomma med små medel och jag tycker videon är mer än ok. Bra låt också!

Postat
Snyggt jobbat, alltid kul att se vad man åstadkomma med små medel och jag tycker videon är mer än ok. Bra låt också!
Imponerande. Bra låt OCH rolig video! Kan ju inte bli fel. Många grejer som får en att dra på smilbandet 😄 . Bla slutet där trummisen blir bombad av spaceinvaders.

Keep rockin´!

Tack!

Kul att det tittas på hela!

creel (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hahaha, ni har mycket fantasi. Ett plus för den.

Redigerat av creel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.