Twilight_Zound Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Visst det kan ju va som andra ggr...Alex Och Sandra som duo... Hej Alex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Och alla tar för givet (bara för att hooken är) att Alexandra är en tjej! Datarunkare! Jag undrar om det kan ha att göra med något av följande. 1. Personen presenterar sig som Alexandra 2. Personen låter onekligen som en kvinna på rösten 3. Personen ser ut som en kvinna Nu behöver ju givetvis inte något av detta innebära någonting. Dessutom, tar man bort alla plojinlägg som är off-topic så har tråden inte fler svar än många andra. Så nu har vi rett ut det. Nu kan tordA få komma och säga "HiYa 😆 " och sen kan vi lämna detta och gå vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Så nu har vi rett ut det. Nu kan tordA få komma och säga "HiYa 🙂 " och sen kan vi lämna detta och gå vidare. Ja, var e han? Han kanske har tagit ledigt.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Vad många hej Alexandra fick då. Såhär många hej fick inte jag när jag blev medlem. *surar rejält* Men välkommen Alexandra. 😛 Gillar din musik, det låter väldigt väldigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Vad många hej Alexandra fick då. 😎 Såhär många hej fick inte jag när jag blev medlem. *surar rejält* Men välkommen Alexandra. 🙂 Gillar din musik, det låter väldigt väldigt bra! Jag tror inte hon är så intresserad av sin tråd faktiskt... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.