Jump to content
Annons

I Gbg; Assistans/teknik/ljud vid producering/sång/engelskauttal etc.

Recommended Posts

stereo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej

Jag undrar om det finns folk (icke rökande) som är intresserade av medproducering

eller hjälp med producering. I fråga om ljud, effekter, arrangering eller t o m komponering.

Som vill ha/behöver en analytisk/musikalisk feedback. Har erfarenhet av ljud/effekter

och inspelning. Kan spela (el)gitarr med viss grund.

Musikstil inga direkta krav men desto bättre om det är melodiskt/harmoniskt och inget

totalt monotont eller amatörskränigt. Det måste vara med en viss grundskicklighet.

Kan räcka med att det bara är ak gitarr och sång men givetvis med bra inspelning.

Du/ni måste ha inspelningsutrustning. Jag har ytterligare saker själv vid behov.

Sång

Också för en/de som sjunger, som vill ha råkritisk/konstruktiv feedback på sång och

engelskauttal och på hur att bli av med det. Många hör inte detaljer i svenskabrytning

men jag gör, missar inget och kan det.

Om det skulle bli mer som ett samarbete där också jag kommer till i grunden så

tar jag inget betalt men annars, om så blir, till snäll ersättning.

Som titeln anger så är det i Gbg eller annars väldigt nära.

Redigerat av stereo
Annons
Postat

oj det låter precis som det jag behöver jag håller på att skriva egen musik med ak gitarr och egna texter och jag behöver massor med kritik för att kunna komma vidare jag är trög som en snigel för tillfället bara för jag inte vet hur den är och vad jag kan göra med den behöver feedback på arrangering, text, uttal, rödalinjen och allt jag söker just ett sånt samarbete just nu bor jag i skåne men håller på att söka lite musikproducent utbildningar i GBG.. men skulle uppskatta ett internet samarbete om inget annat för utvecklig, jag har väldigt höga ambitioner men känner inte att jag kan få den hjälpen jag behöver riktigt för ingen i min omgivning är tillräkligt proffisionell i sitt utövande.

jag skulle älska ett samarbete i allt vad det gäller musik för jag har en oerhört törst att lära mig allt om skapandet av musik"producering(mixning, inspelning, mastering, riggning), arrangering, branch och mera" ..

Mvh

Björn

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.