Jump to content
Annons

Den här då?

Recommended Posts

Annons
anarkisten1 (oregistrerad)
Postat
Broken neck blues!

Jag måste fråga, vilken är den smala och vilken är den breda vägen?

Jag brukar ta den mitt emellan så jag har dålig koll 🙂

Postat

Ett par mil norr om askersund, där har jag sommarställe.

Fan, där är den ju igen, miken för 4500 eller 1200 eller hur det nu var 🙂

Bra skit A1. Lyssnar bara i laptopspkrs, så fan vet hur det låter, men go musik.

tjing

Postat

Lät bättre den här gången och bra bild var det med. Och ljudet var ganska klart och rent också...

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Man tackar och bockar, dvs Lennart min polare för det här är hans låt. OKDÅ jag tackar väl mä hehe, jag hamnar ju bakom iom att jag bara har en webcamera än så länge. Vill man se mig lira in person så får man kolla lite mer noga på min youtubesida för jag har några egna låtar som jag lirar live där oxå och fler ska det bli.

Live ska det vara, död åt klipp och klistra musik.

ROPEN SKALLA KLIPPFRITT ÅT ALLA 🙂 .

Det kommer att ta ett par dagar innan nästa uppladdning. Nästa blir en till av Lennart som heter Krokodilen, nån som känner igen sig? Men sen blir det ett par tre av mina igen. Det kommer dessvärre att ta ett par dagar bara för jag kommer att vara upptagen med att testa mitt Delta 44 och 1010 på min Intelmac. Ja du läste rätt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.