VacUm Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Hej alla! På lediga stunder har jag och polaren byggt ihop en liten julkalender. En ny lucka varje dag. Varsågod! http://vacum.mine.nu/julkalender/index.html
joachime Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 (redigerat) Trevligt! Är det en celldelning? Redigerat 1 december 2008 av joachime
VacUm Postat 1 december 2008 Trådstartare Postat 1 december 2008 Trevligt! Är det en celldelning? Kanske.. 🙂 Det är ju lite som bläckplumparna hos psykologen.
joachime Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 (redigerat) Rorsach-kalendern? Edit: Den du inte vill utsätta dina barn för. De får choklad-kalendern istället. 🙂 Edit 2: Lite läbbigt var det med full screen mode så här på morgonkvisten. Hade glömt att dra ned ljudnivån på monitorerna också . Redigerat 1 december 2008 av joachime
VacUm Postat 1 december 2008 Trådstartare Postat 1 december 2008 Rorsach-kalendern? Edit: Den du inte vill utsätta dina barn för. De får choklad-kalendern istället. 🙂 Edit 2: Lite läbbigt var det med full screen mode så här på morgonkvisten. Hade glömt att dra ned ljudnivån på monitorerna också . Haha, det är ju SÅ den borde hetat.. Vi kom inte på nåt bra namn. Ja, denna är alldeles för läskig för barn.. 🙂
VacUm Postat 2 december 2008 Trådstartare Postat 2 december 2008 Många som haft problem med luckorna: klicka och dra åt vänster är det heta tipset. Sedan klickar man på bilden inuti... Ni har väl inte missat dagens gåva?
Assar Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Lika läskig och obegriplig som katolska kyrkan. Är det därför du valt kalenderbiloden? 😄
VacUm Postat 2 december 2008 Trådstartare Postat 2 december 2008 Lika läskig och obegriplig som katolska kyrkan.Är det därför du valt kalenderbiloden? 😄 Kanske det... Vi tänkte på ett kristet tema, nödvändigtvis inte ur ett positivt perspektiv.
VacUm Postat 10 december 2008 Trådstartare Postat 10 december 2008 En lite ofin bump, men dagens lucka tycker jag blev fin.
laxlaxlax Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Jobbet låter mig inte installera Active-X. Får kolla sen!
joachime Postat 10 december 2008 Postat 10 december 2008 Jag gillar nian bäst hittills. Den skrikande polkagrisen.
Gain Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Fina grejor, men jag känner mig lite konstig efter 11 luckor på raken 😛
VacUm Postat 11 december 2008 Trådstartare Postat 11 december 2008 Jag gillar nian bäst hittills. Den skrikande polkagrisen. Jasså! Den är jag lite skeptisk mot själv.. Blev bra ljud dock.
joachime Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Jag gillar nian bäst hittills. Den skrikande polkagrisen. Jasså! Den är jag lite skeptisk mot själv.. Blev bra ljud dock. Kan första det. Den sticker ut från de tidigare. Tycker också ljudet sitter ihop bra med rörelsen/åkningen.
VacUm Postat 11 december 2008 Trådstartare Postat 11 december 2008 Jag gillar nian bäst hittills. Den skrikande polkagrisen. Jasså! Den är jag lite skeptisk mot själv.. Blev bra ljud dock. Kan första det. Den sticker ut från de tidigare. Tycker också ljudet sitter ihop bra med rörelsen/åkningen. Det är mest livesång direkt mot filmen 😐 Eller nä, det är mest en väldigt lång kedja av plugins..
joachime Postat 11 december 2008 Postat 11 december 2008 Det är mest livesång direkt mot filmen 😐 Eller nä, det är mest en väldigt lång kedja av plugins.. Smart och smidigt! 🙂
VacUm Postat 13 december 2008 Trådstartare Postat 13 december 2008 Fina grejor, men jag känner mig lite konstig efter 11 luckor på raken 🙂 Man ska ju öppna en om dagen egentligen. Dagens lucka är favorit här...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.