Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

jag söker analytisk och frispråkig samarbetspartner med erfarenhet som kan kritisera utan dåligt samvete och komma med konstruktiva förslag eller rata helt och hållet.

ambitös och seriös kritiker sökes 😆

Annons
Postat

oerhört hög ambitionsnivå😆

och är just nu inne på "allternativ singer song writer" lite nytt sound men oerhört ensam

behöver kritik och bollning av texter och även av musik har möjligheter att spela in för ljud exempel men inget hög kvalitativt

Postat (redigerat)

Du får noga vara lite mer specifik tror jag. 😆

Vilken slags musik rör det sig om?

Ska det vara ett internetsammarbete eller på plats?

Om det sistnämda är aktuelt så bör kanske det geografiska nämnas.

Skall sammarbetspartnern bara vara kritiker eller även låtskrivande partner?

Edit: Okej, du skrev under tiden, fick lite svar.

/M

Redigerat av Memphis
Postat

både på plats och internet funkar

På plats södra skåne eller internet

det rör sig om Akustisk musik i singer song writer stuk

och om samarbetspartnern vill så är även samarbete med skrivandet någont som är möjligt

Postat (redigerat)

Om jag ska va riktigt ärlig så kan jag inte bedömma vad det är för musik

det är lite därför jag behöver en kritiker som ser på det med något annat en faderns färgade ögon

musiken kan beskrivas som egenartad och melodisk med en objektiv dimma av känslor och intryck där jag jobbar mycket med ständigt flöde som aldrig vill sluta men ändå tar sina pauser.. om det övehuvudtaget går att förstå😆

Redigerat av Bear2

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.