Jump to content
Annons

EMU 0404

Tobber (oregistrerad)

Recommended Posts

Tobber (oregistrerad)
Postat

Tänkte skaffa ett ljudkort EMU 0404,men kan man använda det precis till allt i datorn,dvd uppspelning( ljud alltså),samt diversa multimedia applikationer

Har läst lite om kortet och fått det intrycket att det inte går att använda det till ovanstående funktioner ,utan bara till ljud upp och inspelningar

Men jag är kanske ute och cyklar helt och hållet

Tobbe

Annons
Postat

Det funkar till allt men det kan bara hantera en ljudström åt gången. Sen KAN det vara lite strul med att det kan vara tyst ibland om du har Vista, iallafall upplevde jag det så.

När jag köpte en Macbook Pro så va det bara att smacka i så lät det direkt. Drivisarna behövde man ändå iof men det funkade lite mer stabilt känns det som med Apples grejer. Men det är ett bra kort för övrigt, har fått bra betyg o så i tidningar så det är inget dåligt kort så. Följer ju med en del program med...

Postat

Har du tänkt köpa ett USB eller PCI-kort? Jag har ett PCI och det funkar hur bra som helst. Kan vara lite småstrul med vissa spel, fast efter lite småpill brukar ljudet komma igång där med 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.