Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte passa på och introducera mig på detta mycket givande forum som jag nyligen blev medlem av!

Fredrik heter jag egentligen och har hållit på med musik i ca 7 år nu, spelar främst gitarr men har kört mycket trummor och fuskar även lite på bas och sång. Skall bli spännande att ta del av forumet på ett annat sätt än tidigare genom att även vara aktör i det hela....... Har dessutom en tråd uppe om ett icke-fungerande ljudkort (typiskt) så om någon är expert på det så vore det svinbra om ni kunde kika på det!

Cheers!

Annons
Postat

välkommen! med ett namn som fromhell kan man tro att det är metal som gäller för dig? eller har jag fel?

Postat

Namnet är aningen missvisande 😮 - lite meningen..... typ som eagles of death metal..... I alla fall; Kör inte metal, håller mig till rock, blues och en del psykedelisk/progressiv rock. Gillar det tekniska i det sistnämnda vad gäller de större arrangemangen.

Cheers!

Postat

Jag vill minnas att vi hade en bra svensk skateboardåkare här i Sverige som hette Fromhell i efternamn. Eller om han hette Fromell och lade till ett h i samband med att han bytte förnamn till Elvis. Hade varit roligt att vara med på tävlingarna i USA när de ropade ut i PA:t "Next skater - Elvis Fromhell!"

...och välkommen ska jag väl säga.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.