Fromhell Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Tänkte passa på och introducera mig på detta mycket givande forum som jag nyligen blev medlem av! Fredrik heter jag egentligen och har hållit på med musik i ca 7 år nu, spelar främst gitarr men har kört mycket trummor och fuskar även lite på bas och sång. Skall bli spännande att ta del av forumet på ett annat sätt än tidigare genom att även vara aktör i det hela....... Har dessutom en tråd uppe om ett icke-fungerande ljudkort (typiskt) så om någon är expert på det så vore det svinbra om ni kunde kika på det! Cheers!
sixties Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 välkommen! med ett namn som fromhell kan man tro att det är metal som gäller för dig? eller har jag fel?
Anders F Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Haj och välkommen. Hoppas du kommer trivas här på forumet 😮 MVH Anders
Fromhell Postat 30 november 2008 Trådstartare Postat 30 november 2008 Namnet är aningen missvisande 😮 - lite meningen..... typ som eagles of death metal..... I alla fall; Kör inte metal, håller mig till rock, blues och en del psykedelisk/progressiv rock. Gillar det tekniska i det sistnämnda vad gäller de större arrangemangen. Cheers!
bettygoesagogo Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Jag vill minnas att vi hade en bra svensk skateboardåkare här i Sverige som hette Fromhell i efternamn. Eller om han hette Fromell och lade till ett h i samband med att han bytte förnamn till Elvis. Hade varit roligt att vara med på tävlingarna i USA när de ropade ut i PA:t "Next skater - Elvis Fromhell!" ...och välkommen ska jag väl säga.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.