debatt Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 (redigerat) Jag vill att det ska vara en radmatning på skärmen när jag skriver in text, för det blir det sedan när jag trycker på "Skicka" och sänder iväg det till Forum-et. Men här på skärmen ser det hellöjligt ut, alltid tre radmatningar och den där linjen (markören) hänger med två rader UNDER varje bokstav jag skriver in. Känns det bekant? Hur åtgärdar man felet? 🙂 Redigerat 29 november 2008 av debatt
Hellpig Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Borde ju vara någon inställning i din browser... men var eller hur vet jag inte. Står ju inte vilken du använder.
debatt Postat 30 november 2008 Trådstartare Postat 30 november 2008 Senare igår natt så rörde sig markören precis vart den själv ville dessutom. Men idag fungerar det rätt och riktigt igen!! Vad var det? 😮
Wernborg Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Senare igår natt så rörde sig markören precis vart den själv ville dessutom. Men idag fungerar det rätt och riktigt igen!! Vad var det? Who're you gonna call? GHOSTBUSTERS.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.