Jump to content
Annons

Tack Majken


Lindh

Recommended Posts

Blev förvånad när jag såg att du hade svarat på min "gamla" fråga om brusiga wav-filer i tidningen.

Tackar! 🙂

Dessutom: Dina artiklar tycker jag lägger sig på en bra nivå och ditt textspråk är mycket bra. Det gör att både mer- och mindre erfarna musiker följer texten. Det är lätt att tappa bort läsare om det blir för mycket teknisk data (även det motsatta), men du drar dom med dig. Fortsätt så!

/Micke

Redigerat av Lindh
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dessutom berikar Majken vår tillvaro med intelligenta svar på frågor och en utsökt Cubase hemsida dit man kan skicka alla newbies. Det enda dåliga med killen är väl att han har ett tjejnamn, inte för att jag har några fördomar eller så..men majken.... kom igen 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Har funderat på om det är en väldigt dålig liknelse till "miken", alltså mikrofonen. "The mike" - engelska - Majken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, Tack! 🙂

Det är dock Mats som valt ut frågan om brusreducering. Det är förresten han som ligger bakom att jag överhuvudtaget skriver för tidingen och jag är evigt tacksam för att ha fått det förtroendet. Så tack Mats!.. och Björn! 🙂

---------------------

Egghuvud: Äsch du är bara avundsjuk. Passa sig så jag inte hittar på ett smeknamn som bejakar din kvinnliga sida också 😆

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

grrrrrrr 🙂😄

Dessutom är Majken ett lågtyskt diminutiv till namnet Maria. På 1500-talet stavades namnet Moiken i Sverige.

Fattar inte hur ni kan få Maria till ett maskulint namn. Härnäst säger ni väl att Gretchen är Matcho?

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Befrukta inte den här tråden med fler inlägg nu.

🙂

I Spanien finns det gott om killar vid namn Maria. Huruvida dom är maskulina eller inte....det kan jag inte svara på.

Redigerat av Lindh
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller den kvinnliga monsterchefen, Eggledare

😆😆 .. kastar man sten i äggsk..glashus... så kan det hända saker.. 😉

Jag tycker Egghuvud är ett bra namn..så ändra inte det..

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...