D Vibe Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Har blivit beroende av Tradera! Letar efter gammal datorhårdvara och studioprylar som en vänsterhänt törstig fisk letar efter vatten.. Finns det något avvänjningsprogram för det här? Tiostegsmodellen kanske? Phew.. /Daniel
tomazopantera Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Jag är nog också fast. Brukar scanna av Blocket dessutom. Fast varför envisas folk med att utannonsera deras billiga "Bontempi-leksaks-julklapp med autokomp" som just "synth"???
Pazo Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 haha. Dedär känner jag igen! är ju skitkul att råka fynda något 😆
tomazopantera Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 Har aldrig köpt nåt svenskt. Bara Ebay. Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo. Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag...
Dingbats Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 Har aldrig köpt nåt svenskt.Bara Ebay. Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo. Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag... Jag har aldrig förstått det där med att folk får en massa spam hela tiden. Jag har mejl via mitt webbhotell och jag har aldrig nånsin fått ett enda spammejl på den, trots att jag använder den på eBay och massa liknande sidor.
Fidden Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 Har aldrig köpt nåt svenskt.Bara Ebay. Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo. Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag... Jag har aldrig förstått det där med att folk får en massa spam hela tiden. Jag har mejl via mitt webbhotell och jag har aldrig nånsin fått ett enda spammejl på den, trots att jag använder den på eBay och massa liknande sidor. Ett ord: spamfilter. Ditt webhotell har ett bra spamfilter, det har mitt också. En gång gick det sönder, då blev min mailbox överöst med spam.
tomazopantera Postat 3 december 2008 Postat 3 december 2008 Har aldrig köpt nåt svenskt.Bara Ebay. Råkade regga mig på ebay en gång. För att lyckas med det behövdes en "fast" emailadress, dvs inte hotmail eller yahoo. Ett stort misstag, då spammarna fick en ny adress att jobba på. Dvs 30 - 50st spammail per dag... Jag har aldrig förstått det där med att folk får en massa spam hela tiden. Jag har mejl via mitt webbhotell och jag har aldrig nånsin fått ett enda spammejl på den, trots att jag använder den på eBay och massa liknande sidor. Vi anlitar numer ett företag externt som håller spam stången. Såg förresten någon konsults uppskattning att det gick 12 miljoner spam på varje spam som fick "napp".... 🙂😄🙂 :)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.