Opiiate Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 (redigerat) Hey folks, Söker lite personer som kan tänka sig vara intresserade av att göra lite låtar tillsammans. Mina influenser är Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag använder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress 😉 Redigerat 12 december 2008 av Opiiate
Opiiate Postat 9 december 2008 Trådstartare Postat 9 december 2008 Ingen som vill prova? 🙂 Hade varit skoj! .. fast det är en genre som kanske inte så många känner till? 😉 Fast det finns ju iofs hur många som helst idag!
Opiiate Postat 9 december 2008 Trådstartare Postat 9 december 2008 Jag gillar avkopplade och lugn musik. Kanske kan göra ett försök? 😉 I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig så du kan lyssna på vad det är jag menar? .. om du är intresserad då vill säga?
Uozon Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Jag gillar avkopplade och lugn musik. Kanske kan göra ett försök? ☺️ I vilket program producerar du din musik? kan ju skicka lite musik till dig så du kan lyssna på vad det är jag menar? .. om du är intresserad då vill säga? FL Studio
Interzone Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Hey folks, Söker lite personer som kan tänka sig vara intresserade av att göra lite låtar tillsammans. Mina influenser är Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag använder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress 😄 Har mailat dig på din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig på MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds Allt gott
Opiiate Postat 15 december 2008 Trådstartare Postat 15 december 2008 Hey folks, Söker lite personer som kan tänka sig vara intresserade av att göra lite låtar tillsammans. Mina influenser är Anders Remmer (Dub Tractor), Jesper Skaaning (Acustic), Thomas Knak (Opiate), Manual med flera .. Jag använder mig utav Ableton Live och Propellerhead Reason 4.0. Söker en seriös musiker. Intresserad? skicka PM om msn adress 😄 Har mailat dig på din gmail med mer info om mig. Under tiden hittar du mig på MySpace -- http://www.myspace.com/interzonesounds Allt gott You got mail!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.