Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå där: äger två macar en med leopard och en med tiger.

jag kör windows på tiger datorn och behöver leopard för att kunna uppdatera till servicepack 3.

jag äger alltså redan två os x, ska köpa ny mac närmsta året med leopard. skulle nån som har en

uppdateringsskiva till leopard från tiger kunna tänka sig att låna ut?

det är extremt moraliskt försvarbar tycker jag. ni får väl ta bort detta meddelande om det är för magstarkt.

maila gärna nilsemil@gmail.com

Emil

Annons
Postat
Hallå där: äger två macar en med leopard och en med tiger.

jag kör windows på tiger datorn och behöver leopard för att kunna uppdatera till servicepack 3.

jag äger alltså redan två os x, ska köpa ny mac närmsta året med leopard. skulle nån som har en

uppdateringsskiva till leopard från tiger kunna tänka sig att låna ut?

det är extremt moraliskt försvarbar tycker jag. ni får väl ta bort detta meddelande om det är för magstarkt.

maila gärna nilsemil@gmail.com

Emil

Varför inte dra in leopard i tigerdatorn med leopardskivan du redan har? Klagar den så kan du ju alltid köra knepet att köra installationen på leoparddatorn fast installera på tigerdatorn via firewire-hårddisk-läget (Systeminställningar/Startskiva).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.