Guitar Nilsson Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 I somras tog jag traktorjobb i Främlingshem, köpte en husvang för 300 kr som jag bodde i för att inte lönen skulle gå till soppa enbart, det är nio mil hemifrån enkel resa. Det var en hård tid, men jag fick i alla fall råd till mickar o porta som jag ville. Gjorde dessa helt dokumentärt äkta två roadmovies så ni kan se hur det går till i stora världen: Del 1, mystiken och spänningen byggs upp: Del 2, upplösningen! Håll någon i hand och blunda om ni är känsliga.
HokosPokos Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Du verkar ju vara en lite småtokig farbror.
equality Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Del 1 gav en fin introduktion. I del 2 tyckte jag monologen var intressantare.
Guitar Nilsson Postat 27 november 2008 Trådstartare Postat 27 november 2008 Haha, fint där med sömnmedel. Gissa dunk-inehållet? Nu förstår ni varför jag är så koko i skallen.
Gäst Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Haha, fint där med sömnmedel. Gissa dunk-inehållet? Nu förstår ni varför jag är så koko i skallen. Tyvärr, antar att det är vatten då du bor i en husvagn:P
slejnard Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 🙂 Haha full ellert?? 😛 Sista klippet var magiskt och förstår varför din porta ger dig svårigheter! 😆
Guitar Nilsson Postat 27 november 2008 Trådstartare Postat 27 november 2008 😆 Haha full ellert?? 😆 Sista klippet var magiskt och förstår varför din porta ger dig svårigheter! 😆 Det är bara vatten. Jag filmade själv med högerarmen, inte lätt att sikta rätt. Sen måste jag liksom få den sk handlingen att räcka de ca 9 sekunder man max kan spela in med ett minne på 250 MB. Hade man jobbat stenhårt med såna där filmer kanske man varit rik nu. Det är ju typ sånt där åbäkande många kända komiker pysslar med. Jag själv privat är bra mycket tråkigare än dåren i husvangen, säger oftast inte mycket. Jag är inte heller så stendum som jag försöker lura er alla. Blir rörd så jag gråter av viss musik och av kärleksfilmer. Har en del andra intressen förutom musik, nån som ser vad bilden föreställer?
slejnard Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 😆 Haha full ellert?? 😆 Sista klippet var magiskt och förstår varför din porta ger dig svårigheter! 😆 Det är bara vatten. Jag filmade själv med högerarmen, inte lätt att sikta rätt. Sen måste jag liksom få den sk handlingen att räcka de ca 9 sekunder man max kan spela in med ett minne på 250 MB. Hade man jobbat stenhårt med såna där filmer kanske man varit rik nu. Det är ju typ sånt där åbäkande många kända komiker pysslar med. Jag själv privat är bra mycket tråkigare än dåren i husvangen, säger oftast inte mycket. Jag är inte heller så stendum som jag försöker lura er alla. Blir rörd så jag gråter av viss musik och av kärleksfilmer. Har en del andra intressen förutom musik, nån som ser vad bilden föreställer? nää en trasig tidsmaskin månne?? 😆 eller ett ljudkort från din gamla porta?
Guitar Nilsson Postat 27 november 2008 Trådstartare Postat 27 november 2008 Kan det va nån trasig motor av nåt slag. Ja! Kompisen är maskin o teknisk chief på oljetankrar, det är sån motor vars vevstake gått rätt ut genom luckan där, en bit av själva blocket lossnade med. De låg vid kaj och skulle varmköra för avgång när det hände. Hade det hänt i ett trångt hamninlopp eller i hårt väder med pålandsvind nära en kust hade katastrofen varit nära. Ingen var som tur var nära när det small heller. Han skickade ett mail med rubriken "Liten stake tittar ut" plus bilden....
Guitar Nilsson Postat 27 november 2008 Trådstartare Postat 27 november 2008 Föresten Wernborg, har inte du samma kattbild som ... öh... nån annan här? Kan det va nån trasig motor av nåt slag. Ja! Kompisen är maskin o teknisk chief på oljetankrar, det är sån motor vars vevstake gått rätt ut genom luckan där, en bit av själva blocket lossnade med. De låg vid kaj och skulle varmköra för avgång när det hände. Hade det hänt i ett trångt hamninlopp eller i hårt väder med pålandsvind nära en kust hade katastrofen varit nära. Ingen var som tur var nära när det small heller. Han skickade ett mail med rubriken "Liten stake tittar ut" plus bilden....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.