Neko Postat 29 juli 2009 Dela Postat 29 juli 2009 Måste instämma i Tretow kören. När han var sommarpratare 2001 går inte av för hackor det heller, går med jämna mellanrum i iPoden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2009 Dela Postat 29 juli 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GIGAN (oregistrerad) Postat 29 juli 2009 Dela Postat 29 juli 2009 Ja den ja.. Söker förtvivlat.. Men i avaktan på den ta och lyssna på denna 🤪 😄 Helt underbart! Snälla skivbolag, vilket det än gavs ut på. Ge ut det igen. Det är ett kulturskratt, en kulturskatt. För vilken jag gärna betalar kulturskatt! Natti, natt! GIGAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 30 juli 2009 Dela Postat 30 juli 2009 Vad är skillnaden mellan en roc gitarrist och en jazz gitarrist? Rockaren spelar tre ackord för en publik på tusen personer, jazzliraren spelar tusen ackord för tre personer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 30 juli 2009 Dela Postat 30 juli 2009 (redigerat) Everybody dance - en klassiker från 70-talet... 😄🙂 Från Danmark. Ja, vilken video och vilken låt, kläderna, hela inramningen är otrolig. http://www.youtube.com/watch?v=8r3ICpRMSU8 Och så finns den med en helt annan låt, jag diggar inte musiken men kunde låta bli att skratta när jag såg den första gången. Krocken liksom. Edit: Är ju bra om man klistrar in länken också!!! Redigerat 30 juli 2009 av Hellpig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 30 juli 2009 Dela Postat 30 juli 2009 Ahh.. jäkla juste kvalitet på videon faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KRStudio Postat 15 januari 2010 Dela Postat 15 januari 2010 Vet inte om denna redan varit uppe, men denna drog min gamla ensemblelärare en hel del. (är själv gitarrist): -Hur gör man för att få tyst på en gitarrist? -Man ställer fram ett notpapper! Tråkig men ändå lite rolig! -Vet ni hur man får gitarristen att gå där ifrån då?? -Nää??? -Man ritar in en not! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neowulf Postat 17 januari 2010 Dela Postat 17 januari 2010 Povel Ramel har ju många riktigt roliga låtar (varav många tyvärr inte verkar finnas på youtube): http://www.youtube.com/watch?v=2FDsYTmCWk8 http://www.youtube.com/watch?v=4cSSGcUBwg0 spotify:track:64rXbbUPZCeiQdDAfykmbR spotify:track:0360YrrDbuJYIYxVkJaWY6 spotify:track:61ulCnWaHDQHrdtHBCWyRR spotify:track:3h9o1WPZe4S4po92Jmf2QK I kategorin för låtar som inte är tänkta att vara roliga men är det ändå: I kategorin musikerskämt i textform, en lista med citat från en dirigent för Philadelphia Orchestra: http://www.garywachs.com/pages/eugeneormandy.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Liquid_6 Postat 17 januari 2010 Dela Postat 17 januari 2010 Å så va det trummisen som hade så jä-la mycket flensost så flatlössen fick gå i mejerioveraller på jobbet… 🙂 HAHAHA,kanon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Liquid_6 Postat 17 januari 2010 Dela Postat 17 januari 2010 🙂 Helt underbart! Snälla skivbolag, vilket det än gavs ut på. Ge ut det igen. Det är ett kulturskratt, en kulturskatt. För vilken jag gärna betalar kulturskatt! Natti, natt! GIGAN HAHAHAHAHA,shit vad lattjolajbanlåda,sjukt kul video 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 17 januari 2010 Dela Postat 17 januari 2010 Milli Vanilli och Vanilla Ice har jag alltid tyckt var humor. Varm humor. Det snarlika (Vanilli/Vanilla) i respektive artistnamn är i det här fallet helt och hållet slump, dock. Ja sannerligen 😛 Ska inte lita på någon artist som har nåt sånt eller snarlikt namn. Inget bra heller om man vill ha en långvarig musikkarriär precis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.