Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Finns det någon som gett sig på att måla själv? Alltså tangenterna på ditt tangentbord för att underlätta och lära sig vilka knappar som går till vad? Isf, hur fick ni färgen att sitta kvar och vad för färg är lämpligt?! jag är själv rätt dugen på det för att snabbare lära sig macrosar för olika jobbiga "gå-upp-i-meny:n"-funktioenr.. De där tangentborden kostar ju typ en förmögenhet när de redan är klara.. och då har man ingen möjlighet att själv ha vissa funktioner på vissa knappar om man skulle vilja det..

Så.. tips någon?!

Annons
Postat

Det är bara att peta bort tangenterna (lite våld så lossnar dom, testa med Scroll Lock först) och sen spraya på dom.

Postat
Det är bara att peta bort tangenterna (lite våld så lossnar dom, testa med Scroll Lock först)

Nån mer än jag som tänker på lustigkurrarna på gymnasiet som petade loss alla tangenterna och sedan satte tillbaks dom på fel platser...? 😛😎

Postat
Det är bara att peta bort tangenterna (lite våld så lossnar dom, testa med Scroll Lock först)

Nån mer än jag som tänker på lustigkurrarna på gymnasiet som petade loss alla tangenterna och sedan satte tillbaks dom på fel platser...? 😛😎

Jag 😆

Postat

Jag provade med spacetangenten... det gick inte... 😠 Ja ok.. spraya är ju faktiskt inte helt dumt.. Har ett compaqbord liggande och det verkar funka bra att plocka bort knapparna där.. men sen skall man gärna ha en hum om hur de har löst det på protools-tangenterna för MAC (konstigt att det inte finns nå´t för PC, för det gör det väl inte, jag har letat ihjäl mig.. )

Postat
Här haru en liknande tråd också 

Nej, den tråden handlar om keyboard.... inte tangentbord.. skillnaden på engelska är obefintlig (vilket ju är helt urbota dumt för oss musiker)..

Jag pratar om tangentbordet.. ung som ett Pro Tools custom USB keyboard.. men som är PC kompatiblet.....

Tror jag skall försöka mig på att spraymåla det.. kommer nog bli bra det tror jag..

Tack musicgene

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.