miro Postat 12 februari 2004 Postat 12 februari 2004 (redigerat) Miro Studios är en artist och scenskola som nu även kommer att kunna erbjuda seminarier och utbildningar inom hårdddiskinspelning och musikproduktion. Vi kommer att ha demovisningar av programmet Pro Tools som kommer att ledas av Anders Glantz. Gå in på vår hemsida och anmäl ditt intresse. Miro Studios Redigerat 11 mars 2004 av miro
wollibolli Postat 12 februari 2004 Postat 12 februari 2004 Jag såg på er hemsida att ni hade något som hette "Miro Kids". Finns det något liknande i Göteborg ?
miro Postat 11 mars 2004 Trådstartare Postat 11 mars 2004 (redigerat) Hej Vi har ingen skola i Göteborg men plannerar att göra en ambulerande roadshow där vi har kortkurser i hårddiskinspelning och programmet Pro Tools Redigerat 11 mars 2004 av miro
SERO Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Miro: Ring tidninen studio om du vill annonsera! Var kvar om du vill prata musik! ...hatar all j**la smygreklam....(det där var inte äns smyg...)
Valle Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Jag undrar om inte sign. SERO är en aning oförsiktig när han/hon uttrycker sig på det sätt som han/hon gör: "...hatar all j**la smygreklam....(det där var inte äns smyg...)". Vad är "tillåten" reklam/smygreklam? Forumanvändarnas signaturer till sina respektive webbplatser? Alla trådar med "checka in mina nya låtar"? Att som SERO hänga upp sig på inlägg som sign. miro's, är lika konstruktivt som att hänga upp sig på SERO's egen Gallup-tråd "Är du tjej?". Den kunde ju, vad mig beträffar, lika gärna ha varit en smyg-kontaktannons. Å andra sidan hade gallupen, jämfört med sign. miro's inlägg, faktiskt mindre relevans i förhållande till forumreglernas "7. Håll dig till ämnet". Kanske borde SERO själv konsekvent hålla sig till "ämnet", och först därefter leka "reklampolis". Peace! MVH// Valle
unbornichen Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Tycker man ska försöka hålla forumet fritt från kommerciella företags självgynnande. Gör juh inget med smågrejer men det kan juh sluta med "Cubase SX 3 nu på lager!" om man inte sätter gränsen tidigt. Svårt det där...
bonzo Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Vad är "tillåten" reklam/smygreklam? Forumanvändarnas signaturer till sina respektive webbplatser? Alla trådar med "checka in mina nya låtar"? Tja, på de flesta forum brukar gränsen dras vid kommersiella inlägg. Detta inlägg kan svårligen tolkas som något annat. Det finns en liknande tråd här som Oldsberg gick in och redigerade. Själv hade jag helst sett att dessa inlägg helt tas bort. Hursomhelst kanske admin borde lägga upp en reklampolicy för forumet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.