pandemon Postat 12 februari 2004 Postat 12 februari 2004 http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=CREPRKEYSV Funkar det OK, eller är det mest skit? Begränsad skrivbordsplats föranleder denna fråga...
L.C Postat 12 februari 2004 Postat 12 februari 2004 (redigerat) Denna bör dom ni nog testa till tidningen snarast för jag har samma problem. Redigerat 12 februari 2004 av L.C
insolitus Postat 12 februari 2004 Postat 12 februari 2004 Kan ett midikeyboard som kostar 995kr fungera, eller är det bara Creativeloggan som ger mig rysningar? 😕
Neko Postat 12 februari 2004 Postat 12 februari 2004 Har inte testat det ihop med dator, men kan säga en del om kvalitén. Det känns som ett tangentbord, med allt vad det säger. Tänk dig att plinka melodier på dina vanliga tangenter, ungefär samma känsla. Känns ruskigt billigt, dessutom så är tangentbordssatsen amerikans, i alla fall den jag testade lite på musikbörsen. Om den sen rent praktiskt fungerar är en annan femma, men jag fick ett mycket dåligt intryck av den när jag kollade på den.
pandemon Postat 13 februari 2004 Trådstartare Postat 13 februari 2004 Well, det säger en hel del... är det dålig känsla i det, och dessutom amerikansk layout så är det nog inte mycket att sätta på skrivbordet!
Majken Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Köper jag nånsin en bärbar så är den ju ett givet tillskott. Underbart att ha ett fullstort tangentbord och dessutom trevligt med små rara klaviatur tangenter. Själv har jag ju gjort mycket musik via trackers, vilket har fått mig van att göra musik med tangentbord. /Majken
Mange Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Har också fått ett dåligt intryck av den här prylen. Varken snygg eller bra... skulle nog vilja säga.. skit!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.