maxmaxmax (oregistrerad) Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Den 10 november 2003 står det att big O gick med i forumet, och det borde väl betyda födelsen? Så för sju dagar sedan, en helt vanlig onsdag, BORDE det ha varit en storslagen fest med palmvin, dans och finkostym. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Ett skånskt trefaldigt leve: HURRA! HURRA! HURRA! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddo Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 ...eller inte? https://www.studio.se/index.php?&act=cale...vent&eventid=32 Men... Grattis i efterskott/förskott! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Grattis! Va stor du blivit! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 ...eller inte? https://www.studio.se/index.php?&act=cale...vent&eventid=32 Men... Grattis i efterskott/förskott! 😲 Nåväl, grattis i förskott!! Hipp jipp hurra! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Lilla tufflan då... ock ock ock redan ett år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Dålig timing! 🙂 Det borde förstås ha startat lite senare, så att forumet kunde fira ettårsdag samtidigt som jag firar 40 (23/11...). Nåja - det är väl ganska ok ändå... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Då får jag gratulera såväl forumet som Claes. Forumet - tack för att du föder så många intressanta diskussioner. Claes - Tack för att du adopterade bort en C1:a till mig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Känns som tiden stått stilla, men grattis kära forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Grattis i förskott då, både forumet och Claes. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Hip hop hurrey..eller va det Herrey? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 (redigerat) Hip hop hurrey..eller va det Herrey? hip hop honeys kanske? fin film... givetvis har inte jag sett den utan en kompis 😄 Redigerat 18 november 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 NU!!!! Är forumet 1 år. Inte en dag för tidigt 😄 Grattis forumet och alla glada och kunniga här! Ser fram emot det kommande året! MVH NEKO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Grattis kära Studio Forum!!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Med en enkel tullipan *nynnar* 😄 Må vi bli 100 år 🙁 Hurra hurra hurra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Ha-ha-ha-den-äran! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Party!! Här dansar vi på borden...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Jag skulle gärna dansa med henne 😳 Klev jag nån på tårna nu? 😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Jag skulle gärna dansa med henne 😳 Klev jag nån på tårna nu? 😄 🙂 Inte mig iaf... jag bara hittade bilden på nätet. 🙂 Förresten, jag blev förvånad när jag sökte på "party" på google images.. mina egna lugnaste party-bilder är vildare än de vildaste jag hittade på google.... 😆 är besviken på nätfolkets partyvanor. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Vi får fixa ett kick-ass studioparty 😱 Och visa hur dom skall tas! Wuuuuuuuuuuuuu!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Ett skånskt trefaldigt leve: HURRA! HURRA! HURRA! 😱 Hourraaou!!! heter det ju.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Tja. vi hade ju en krogrunda dagen till ära 🙂 Bilder kommer upp under dagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Grattis grattis. 😳 Jag hänger på dem Skånska glädjeropen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jomen visst var det fullt party i lördags! I Nybro av alla ställen 😳 Många är de som faktiskt har hängt med mer eller mindre sedan starten, så från vår sida är det ett ettårsgrattis riktat till många här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag fyllde år igår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag fyllde år igår! Grattis på dig med då! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jomen visst var det fullt party i lördags! I Nybro av alla ställen 😛 Nybro...??? Bodde där i ett halvår och inget alls hände där under den tiden, vad jag märkte.... Och nu, bara för att man flyttat därifrån så är det värsta partajet.... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag fyllde år igår! Grattis på dig med då! 😳 Tack! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.