Mr Keys Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Helt utanför äömnet, men jag är fruktnsvärt sugen på Driv3r 3..........någon som spelat detta på någon av spelkonsollerna? Skulle ju ha kommit till PC nu i sept/nov.....men blev, som vanligt, uppskjutet till mars/april istället......FAAAN! När kommer nyaste GTA till PC förresten? Älskar ju såna spel!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frengers Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 sååå tråkigt att spela spel!! ...spela musik istället 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 sååå tråkigt att spela spel!! ...spela musik istället 😉 Varför inte kombinera? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Valve har precis släppt en patch till HL2... Nu kan man spela Multiplayer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 4 december 2004 Dela Postat 4 december 2004 Doom Legacy är riktigt coolt förresten 😛 .. Inget FPS-spel (First Person Shooter och inte Frames Per Second 🙂) slår stämningen i Doom 😉. Ja det skulle vara Wolfenstein 3D möjligtvis 🙂 http://legacy.newdoom.com/ /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 4 december 2004 Dela Postat 4 december 2004 Doom portar finns det gott om, själv föredrar jag Doomsday. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Dålig story i Half Life 2? Nej tacka vet jag Quake där man kunde hitta storyn i en textfil på cd-skivan. Det var rätt så lagomt, knappast något man behöver titta på men om man vill ha en förklaring så finns ju åtminstone möjligheten 😏 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Doom portar finns det gott om, själv föredrar jag Doomsday. Yep, till Amiga också 😏😎 .. Adoom hette en av dem 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Ingenting jämfört med Quake demot till Amigan 😏 Dock var det inte spelbart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Ingenting jämfört med Quake demot till Amigan 😉Dock var det inte spelbart... Quake släpptes kommersiellt till Amigan efter en portning av företaget Clickboom. Det var spelbart på 060/AGA med typ 15fps, men knappt mer än så 😉 ... Man behövde grafikkort och PPC för att det skulle flyta på bra. Dock var det ett coolt initiativ att porta spelet 😉 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 Jag spelar MSröj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 december 2004 Dela Postat 5 december 2004 http://clickboom.com/quake/requirements.html <- Där står det dock inget om PPC, men jag har _för mig_ att det släpptes PPC-support för det också såsmåningom.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 13 februari 2005 Dela Postat 13 februari 2005 Haha, jäkligt stark jobbat! 😆 Opassande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Ibland undrar man hur de tänker när de jobbar med layout Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Ibland undrar man hur de tänker när de jobbar med layout Inte alls? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 sannolikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.