Stonerbox Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Vad är ditt favorit kaffe som alltid bör står vid din sida när du sitter och mixar eller spelar in? Jag är en obotlig Grandia älskare ☺️ Nå?
Fidden Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Vafan.. det är ju signert! Själv nyttjar jag sällan kaffe, men när jag gör det blir det neskaffe... oftast i fast form, dvs negerbollar.
Stonerbox Postat 25 november 2008 Trådstartare Postat 25 november 2008 skamligt att så få brukar kaffe, usch! 🙂
tomazopantera Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Yes, bra tråd. Gran dia är mitt nya favvokaffe också... Innan dess var Blå Mocca.
Vallhagen Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Yes, bra tråd. Absolut! Jag påminner gärna om den gamla kaffeberoendetråden oxå
base10 Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Den starkaste skiten jag kan hitta med en skvätt mjölk i 😄
joachime Postat 15 december 2008 Postat 15 december 2008 Just nu Zoegas Presso (i pressbryggare då såklart). Varvar med Zoegas Mollbergs blandning (också i pressbryggare). Ute beställer jag oftast en espresso (ifall dom ser ut att kunna sin apparat).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.