tordA Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 MusikVideos: KameraHanteringVinklar-KlippKlappTeknik-DittÜndDatten 😲 sen vore det trevligt med en avdelning för hemsidor 😆
Lundin Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Vaddåååå? Har du gjort en musikvideo som vi ska få se? 😲
Pluffo Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 (redigerat) Musikvideor tycker jag knappast hör till ett stående ämne på detta forum. Och hemsidor...? Menar du disskusioner runt hur man gör hemsidor? Det hör absolut inte hemma här. Om det finns ett intresse för att t ex pratas om musikvideor är det bara för oss användare att sätta igång att diskutera det under "allmänt" ( alternativt "off-topic" ). Om tillräckligt många hänger på så kommer det att uppmärksammas och få en egen avdelning. Bit av kaka. 😲 Redigerat 16 november 2004 av Pluffo
Pluffo Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Vi kan ju ha en liten julrimsdel också! 😲 Det var ett lysande förslag. Du kanske inte är någon musikprofessor, men här får du av mig en riktigt fin gammal [...]
Nisse Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Vi kan ju ha en liten julrimsdel också! 😆 Det var ett lysande förslag. Du kanske inte är någon musikprofessor, men här får du av mig en riktigt fin gammal [...] Processor? 😲 //Nisse
Barden Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Ne men alltså..... om man har en musik video till sin låt kanske man skulle vilja visa upp den o se vad fold tycker den passar till låten osv.. inte vet jag...
Tokas Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Musikvideos passar väll in i "Demo-inspelningar"?
Lundin Postat 17 november 2004 Postat 17 november 2004 Vi kan ju ha en liten julrimsdel också! 😲 Det var ett lysande förslag. Du kanske inte är någon musikprofessor, men här får du av mig en riktigt fin gammal [...] ...Distressor.. 🙁 Pluffo du får GÄRNA skicka den julklappen till mig..snääääääälla..!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.