ostkaka Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Vet inte vart man frågar detta men jag frågar här så får man ta bort mig om det inte passar. Hur lägger jag in en bild på mig själv i detta forum, vill också ha en sån där cool bild som så många andra har....
Kringlan Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 (redigerat) Klicka på ditt eget namn. Gå in på avatar options. Skrolla ned till Your image avatars. Skriv in en länk till en bild på nätet eller upploada en från din egen dator i respektive fält. Tryck på Update avatar avatar, och voila, du är lika häftig som vemsomhelst på forumet 😕 [edit] Dummies förklaring [edit] Du kan välja en av forumets egna ovanför tydligen. Redigerat 16 november 2004 av Kringlan
Björn Olsberg Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 (redigerat) Börja med att göra/leta upp en bild som du vill använda. Den får vara högst 64 x 64 bildpunkter (pixlar). Har du inget bildredigeringsprogram, kan du använda Paint Shop Pro 9 som kan användas gratis i 30 dagar. Sedan gör du så här: 1. Klicka på Min kontrollpanel. 2. I vänstermenyn under Personal Profile klickar du på Edit Avatar Settings. 3. Längst ner klickar du på Browse för att ladda upp bilden (som måste ligga antingen i jpg, gif eller png-format). Vi föredrar att du laddar upp en bild framför att du länkar till en bild som ligger på en annan sajt. EDIT: oops, Kringlan hann före Redigerat 16 november 2004 av Olsberg
Kringlan Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 (redigerat) Hum.. kanske skulle upploada en då Jag är het idag Datorn måste fixas och jag har inget att göra. Redigerat 16 november 2004 av Kringlan
Esa Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 Kul det här! Hittad en rolig bild - kunde inte låta bli att lägga upp.... Den får representera mig framöver ett tag... 😠
ThomasJ Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 tänkte ge ett svar på frågan men inser att det inte är någon mening med det när andra gett så bra svar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.