frejan (oregistrerad) Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Hej! Jag har en idé på en liten musiktjänst som jag skulle behöva hjälp med att utveckla. Jag söker efter någon som är musikintresserad, duktig på att programmera och gärna också har ett visst öga för design (d.v.s. kan konstruera en hemsida som sitter ihop snyggt). Jag har skissat upp förslaget digitalt som visar hur webbsidorna principiellt ska se ut och fungera. Du sköter kodningen och den tekniska biten - jag står för huvudidéerna (lösningar kan diskuteras beroende på ditt intresse), administrationen, och marknadsföringen. Eventuella intäkter delas. Jag vill att du som svarar ska tycka att det är roligt att samarbeta utan att ett ekonomiskt krav måste finnas i samarbetet. Därför är ju detta tänkt att vara ett mindre och enklare projekt som man utan problem kan ha vid sidan om sina ordinarie sysslor. Hör av dig! Mvh Frej
sjosten Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Vilket programeringspråk tänker du ? Är det PHP så kanske detta kan vara intressant för mej.
rainydays Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Skicka gärna ett PM och berätta mer. Jag har lång erfarenhet av webutveckling, jobbar främst med PHP och JavaScript men har erfarenhet inom flera andra områden om det skulle behövas (exempelvis Flash). Om projektet är intressant så är jag gärna med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.