Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Hej och välkommen.

Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig......

Prexis..det är väl det man gör under medlemspresentationer

😉

Välkommen hit ändå

Redigerat av demoniqus
Postat
Hej och välkommen.

Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig......

Prexis..det är väl det man gör under medlemspresentationer

😉

Välkommen hit ändå

Ja inte lite korkat av mig.

Va ute och smygsurfade på jobbet och hade lite dålig med tid,för att hitta på en dålig ursäkt 🙂

Jag är en Gitarrist från Växjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art.

Har pysslat rätt mycket med inspelning via både gamla portor,rullbandare och på senare tid datorer.

Postat
Va ute och smygsurfade på jobbet och hade lite dålig med tid,för att hitta på en dålig ursäkt 😲

..Här behövs inga ursäkter.. 😆

Det finns mycket folk här som är från växjö med omnejd förresten... o jag har en hel drös med släktingar där..

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Mycket välkommen!! ( Fan va' bra svenska de blev), inte! 😮

Postat (redigerat)
Jag är en Gitarrist från Växjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art.

Har pysslat rätt mycket med inspelning via både gamla portor,rullbandare och på senare tid datorer.

Välkommen!!!

Så trevligt med mer folk från denna trevlig stad mitt i Smålands djupa skogar... 🙂

Hoppas du hittar vad du behöver här!

EDIT: Mycket snygg hemsida för bandet! 🙂

Redigerat av insolitus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.