Violent work of art Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Hejsan alla.Verkar vara ett trevligt forum med mycket rolig och nyttig läsning.Kommer att behövas
Lindh Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Hej och välkommen. Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig......
Lundin Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 (redigerat) Hej och välkommen.Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig...... Prexis..det är väl det man gör under medlemspresentationer 😉 Välkommen hit ändå Redigerat 16 november 2004 av demoniqus
Violent work of art Postat 16 november 2004 Trådstartare Postat 16 november 2004 Hej och välkommen.Vore trevligt om du kunde berätta lite mer om dig...... Prexis..det är väl det man gör under medlemspresentationer 😉 Välkommen hit ändå Ja inte lite korkat av mig. Va ute och smygsurfade på jobbet och hade lite dålig med tid,för att hitta på en dålig ursäkt 🙂 Jag är en Gitarrist från Växjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art. Har pysslat rätt mycket med inspelning via både gamla portor,rullbandare och på senare tid datorer.
android Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Hallåj och välkommen! Ser fram emot aggressiva bidrag i demo-avdelningen... 😉
Lundin Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Va ute och smygsurfade på jobbet och hade lite dålig med tid,för att hitta på en dålig ursäkt 😲 ..Här behövs inga ursäkter.. 😆 Det finns mycket folk här som är från växjö med omnejd förresten... o jag har en hel drös med släktingar där..
hammagrella Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Välkommen. Industrimetal, hoogachacka!! ☺️
Stinkey (oregistrerad) Postat 17 november 2004 Postat 17 november 2004 Mycket välkommen!! ( Fan va' bra svenska de blev), inte! 😮
insolitus Postat 17 november 2004 Postat 17 november 2004 (redigerat) Jag är en Gitarrist från Växjö och lirar i industrimetalbandet Violent work of art.Har pysslat rätt mycket med inspelning via både gamla portor,rullbandare och på senare tid datorer. Välkommen!!! Så trevligt med mer folk från denna trevlig stad mitt i Smålands djupa skogar... 🙂 Hoppas du hittar vad du behöver här! EDIT: Mycket snygg hemsida för bandet! 🙂 Redigerat 17 november 2004 av insolitus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.