Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag ska jobba lite extra med att sköta lite ljud till ett hockeylag, spela musik och lite andra enkla saker.

Laget vill ha olika låtar vid olika tillfällen, typ utv, hemma/borta etc, samt lite random musik.

Jag letar efter ett program som kan vara bra att sköta musik på detta sättet, att lätt komma åt typ olika "grupper/kataloger" så man snabbt kan växla mellan när man ska spela olika musik vid olika tillfällen.

Starta/stanna snabbt etc.

Vill egentligen kunna ha 2-3st olika playlists som man bara kan dubbelklicka på en låt så byter/startar den. (typ en med intro/låtarna, en med utv, en med den vanliga musiken, så man inte blandar ihop alla låtarna när man ska starta dem snabbt)

Samt att programmet stannar efter varje låt är slut.

Någon som har ett förslag till mina krav?

Är mycket tacksam för ett svar!

Annons
Postat

Oj, tack.

Men det såg RENT för avancerat ut för mig!

Egentligen skulle jag i princip kunna köra med 3st winamps igång (om inte varit så sega och stannat efter varje låt).

Jag får leta vidare 😆

Postat

Jag tänkte detsamma?

Varför inte bara lägga in låtarna i Winamp som du ska spela?

Döpa om tex utv låten till just utv så du vet exakt när den ska spelas - och göra samma sak med dom andra låtarna.

Är inte det enklast och billigast?

Det finns ju andra spelare än bara Winamp.

Foobar2000 ska tydligen vara betydligt mkt bättre och snabbare än vad tex winamp är.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.