ljungqvist86 Postat 11 november 2008 Postat 11 november 2008 Tja Andreas heter jag.Ny här på forumet Har pluggat ljud och musik och just nu har jag börjat använda mig av cubase.Tycker att det suger:p mest för att jag inte kan det men jag ska lära mig e mest van me Pro tools å logic.. Kort om mig hoppas att man kan få mycket tips här Jag kan ju börja på en gång..E det nån som vet vart man kan hitta omixade låtar att leka lite med? Ha re Andreas
Anders F Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Välkommen hit! Här har du tre övningslåtar från studios mixologi nummer du kan mixa om du inte redan gjort det 😄 http://stutjanster.idg.se/laddaner/default.asp?editionID=61 Om du vill ha andra låtar så skulle jag lyssna på medlemmarnas musik, och när jag hör något jag skulle vilja testa mixa så skulle jag fråga medlemmen om jag kan få göra det. MVH Anders
ljungqvist86 Postat 15 november 2008 Trådstartare Postat 15 november 2008 tack:P... tack för hjälpen,det var smart detdärmeå fråga andra medlemmar,har jag faktiskt inte tänkt på:=)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.