Nightroad Postat 15 november 2004 Postat 15 november 2004 Tjena alla forum snubbar! Först vill jag tacka för dom svaren jag fick i min tråd om "Bredare sång". Reverbet ljuder nu pricis så ljuvligt som jag hade tänkt mig. Sedan undrar jag om någon har några bra tips på vart man kan vända sig om man är intresserad av "Mastrings utbildningar"? Gärna på västkusten! Tack på förhand! 😏
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 17 november 2004 Postat 17 november 2004 Personligen är jag lite emot kurser och skulle nog säga att den här sidan är ett alternativ som inte går av för hackor. det finns väl någt som heter ORCA i göteborg eller så kanske ABF ger någon bra kurs, och då tycker jag du ska fråga den här killen men mest handlar det väl om att träna sina egna öron om vad som låter bra, och det gör man nog bäst själv. Tekniken kan vi på forumet alltid hjälpa dig med.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 november 2004 Postat 17 november 2004 Läs den här: http://www.izotope.com/products/audio/ozon...teringGuide.PDF
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.