Jump to content
Annons

Bara Tranze lovers?

Kringlan

Recommended Posts

Annons

Personligen hade jag föredragit lite banjo och mungiga på forumet, och då jag är kass på båda får jag förlita mig på att andra skapar något fint med just dessa instrument.

Dela på andra sajter

Själv hade jag föredragit lite mer tyngre elektronisk dansmusik.. 😎

Du menar "Da Buzz"?

Det var iaf så de beskrevs under melodifestivalen 2001 då de var färska. 🙂

Dela på andra sajter

Jag kör mest jazz, men också mycket 60´s rock influerat.

Sen varvar jag det med att poppa för fullt. Så du behöver inte känna dig ensam.

Jag tycker det är kul att det är en skön blandning här på forumet!

Dela på andra sajter

Jo, jag tycker nog att det är en större variation här, än på många andra forum jag besöker... Och det ser jag som något positivt!

Att det sedan är en viss övervikt åt folk som kör med mjukvarusynthar är väl egentligen inte så konstigt. Jag tycker att hela tidningen har ett svagt fokus på sånt...

Själv pysslar jag med elektropop.

Dela på andra sajter

Tja, jag producer mest techno, electro, house, beats, hip hop och pop, men plockar influenser från allt som nånson har gjorts. Och trots att jag aldrig hört en enda hyfsad trancelåt tar jag influenser därifrån med.Funderar även på att göra lite trance för att sätta en ny standard, muahahaaa.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.