Kringlan Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Lyssnat igenom en hel del här. Uh, nån som gör nån annan musik? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 (redigerat) Öhm? Det är väl inte särskilt mycket trance här? EDIT: Eller vad definierar du som trance? Redigerat 15 november 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 (redigerat) Det här är trance? Tycker inte det är så mkt trance här faktiskt. Lagom blandning av allt. Redigerat 15 november 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 Ne det var det ju forstass inte. . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 det är mycket elektronisk musik här. Hade önskat att det var lite mer pop 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Personligen hade jag föredragit lite banjo och mungiga på forumet, och då jag är kass på båda får jag förlita mig på att andra skapar något fint med just dessa instrument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Själv hade jag föredragit lite mer tyngre elektronisk dansmusik.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Själv hade jag föredragit lite mer tyngre elektronisk dansmusik.. 😎 Du menar "Da Buzz"? Det var iaf så de beskrevs under melodifestivalen 2001 då de var färska. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Tycker inte det är överdrivet mycket trance. Har dock besökt forum som består till hälften av trance-frälsta och hälften "övriga" där det stående temat är "Jag ska döda dig din jävel eftersom du (inte/) gör trance!" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 16 november 2004 Dela Postat 16 november 2004 För lite trance 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 16 november 2004 Trådstartare Dela Postat 16 november 2004 Bwwr.. uchiamej. jag som sitter och gör Funk Rock och jazz blandingar. Antar att jag blir rätt mobbad här då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 16 november 2004 Dela Postat 16 november 2004 Jag kör mest jazz, men också mycket 60´s rock influerat. Sen varvar jag det med att poppa för fullt. Så du behöver inte känna dig ensam. Jag tycker det är kul att det är en skön blandning här på forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 16 november 2004 Dela Postat 16 november 2004 Jo, jag tycker nog att det är en större variation här, än på många andra forum jag besöker... Och det ser jag som något positivt! Att det sedan är en viss övervikt åt folk som kör med mjukvarusynthar är väl egentligen inte så konstigt. Jag tycker att hela tidningen har ett svagt fokus på sånt... Själv pysslar jag med elektropop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 16 november 2004 Dela Postat 16 november 2004 Jag vet inte vad jag sysslar med, men inte är det trance i alla fall.. 😉 Elektropop är väl närmast..eller Amiga-pop kanske? 😆 Dock inte jazz för min del.. 😲 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 16 november 2004 Dela Postat 16 november 2004 Tja, jag producer mest techno, electro, house, beats, hip hop och pop, men plockar influenser från allt som nånson har gjorts. Och trots att jag aldrig hört en enda hyfsad trancelåt tar jag influenser därifrån med.Funderar även på att göra lite trance för att sätta en ny standard, muahahaaa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 16 november 2004 Dela Postat 16 november 2004 För lite trance 😆 humpebump 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.