Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nästan lite dramaqueen över killen..

"Stackars mig för att det finns ett band som får uppmärksamhet och tjänar pengar, men som jag själv tycker är usla. Ve och fasa!"..

Postat

Nu har Kent själva svarat på inlägget i en artikelkommentar. De bryr sig så lite att dom måste komma med taskiga kommentarer om Andreas Jakobssons frisyr och påstår att han skriver som en som kommer direkt från högstadiet. Lågt!

Postat

Som medlem i rockbandet rolling stones, tycker jag också att kommentaren om frisyren var onödig.

/kieth (<-- bevis att det är jag)

Postat
Som medlem i rockbandet rolling stones, tycker jag också att kommentaren om frisyren var onödig.

OK. Det är inte är inte säkert att det verkligen är Kent som har svarat. Men tonen i kommentaren gör ändå att jag lutar åt det. 1. någon som stod på Kent sida skulle inte framställa dem i så dålig dager. 2. någon på Andreas Jakobssons sida skulle inte skriva så taskigt och nedlåtande om honom (om de fejkade att dom var Kent för att jävlas med Kent).

Postat

OK. Det är inte är inte säkert att det verkligen är Kent som har svarat. Men tonen i kommentaren gör ändå att jag lutar åt det. 1. någon som stod på Kent sida skulle inte framställa dem i så dålig dager. 2. någon på Andreas Jakobssons sida skulle inte skriva så taskigt och nedlåtande om honom (om de fejkade att dom var Kent för att jävlas med Kent).

Andreas kanske vill ha uppmärksamhet och skriver kommentaren själv, för att sedan skriva om det på olika forum?

Postat

Andreas kanske vill ha uppmärksamhet och skriver kommentaren själv, för att sedan skriva om det på olika forum?

Kanske, men jag tvivlar.

Postat

Skriver du en låg 'recension' får du nog räkna med låga kommentarer... I guess.

/Daniel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.