frejan (oregistrerad) Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 (redigerat) Hej! Vi är ett låtskrivarteam som söker en demosångerska för ett låtprojekt. Vi söker efter dig som har en intressant, snygg och rockig röst (med riv) av toppklass. Tänk Pink, Kelly clarkson, Ana etc.. Vi kommer sedan att försöka placera låten i något spännande kommersiellt sammanhang. Har en del kontakter på g. Detta kommer att vara en nyinspelning av en gammal låt som har fått mycket beröm. Vi har skrivit om texten och gjort låten ännu bättre nu. Kommer att bli kanon. Var med och hjälp oss att nå detta mål! En gammal inspelning finns att lyssna på här: http://www.myspace.com/frejthesongwriter Låten heter "Now that you're gone". Pris efter överenskommelse. Hör av er med röstprov! Testa - vi bits inte =). Mvh Frej Redigerat 7 november 2008 av frejan
Rabieshund Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Oh jag vet en tjej som har en sån jävla rockröst. Hon går i trean på Music & Production i Skara. När jag var där i ett jobbärende fick jag chansen att se deras melodifestival (de tävlar alltså med låtar de skriver, arrangerar och framför själva) och det var en tjej som hade en sån galen rockig röst. Tyvärr vet jag inte vad hon heter men hon hade kort svart hår. Kanske ett långsökt tips men den tjejen hade verkligen det "rockriv" ni letar efter.. Riktigt bra sångerska. Kanske maila någon av lärarna och fråga?
frejan (oregistrerad) Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 Oh jag vet en tjej som har en sån jävla rockröst. Hon går i trean på Music & Production i Skara. När jag var där i ett jobbärende fick jag chansen att se deras melodifestival (de tävlar alltså med låtar de skriver, arrangerar och framför själva) och det var en tjej som hade en sån galen rockig röst. Tyvärr vet jag inte vad hon heter men hon hade kort svart hår. Kanske ett långsökt tips men den tjejen hade verkligen det "rockriv" ni letar efter.. Riktigt bra sångerska. Kanske maila någon av lärarna och fråga? Låter coolt. Hm...undra om hon är i Sthlm något då'rå...men kolla går ju förstås. Vore schysst. Tack! Mvh Frej
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.