Midori Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Fick du inte den feedback du hoppades på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Härlig generalisering, tur att du föregår med gott exempel och skriver så trevliga inlägg. 🙂 Om du tycker alla är så otrevliga här så är du mer än välkommen att spy i ett annat forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Det gäller att analysera inläggen å ta till sig det som är av värde, samt oxå kunna ta konstruktiv kritik (om man producerar nåt?), då blir det betydligt lättare att hänga på ett musikforum vilket i sin tur leder till mindre kräkanfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 ? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 Flååt... men jag tycker vissa e negativa...känner att jag nästan blir negativ själv...men det e klart att jag lyssnar på råden som ges...Men kan man inte vara liiite positiv med 🙂? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 ...men det e klart att jag lyssnar på råden som ges...Men kan man inte vara liiite positiv med 🙂? 🙂 Så det var feedbacken som gjorde dig sur? Bara så du vet: Dom flesta som lägger upp sina låtar på demoforumet hoppas på att någon ska komma med synpunkter på saker som kan förbättras. Vill du bara höra lovord, spela för moster och mormor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 ...men det e klart att jag lyssnar på råden som ges...Men kan man inte vara liiite positiv med 🙂? 🙂 Så det var feedbacken som gjorde dig sur? Bara så du vet: Dom flesta som lägger upp sina låtar på demoforumet hoppas på att någon ska komma med synpunkter på saker som kan förbättras. Vill du bara höra lovord, spela för moster och mormor. haha, jag vill juh veta vad man ska ändra på, men det var inte feedbacken som gjorde mej sur... vill inte spela upp för mormor, för hon hör inget en då ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 (redigerat) Vad negativa alla här är...spyr! Hej! Här är en hemsida där alla bara vill kjama dig!!!11 =)) Redigerat 15 november 2004 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 =) Lunar äger jue. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 (redigerat) =) Lunar äger jue. Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😱 OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 😎 Redigerat 15 november 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Hämta en hink, spy, gå vidare. Det är en del av livet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Hej! Här är en hemsida där alla bara vill kjama dig!!!11 =)) duu kan väl komma åhh kjamas;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Hämta en hink, spy, gå vidare. Det är en del av livet... haha...jag har gåått vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 Jag är lugn och fin nu 😱 ...Måste bara få skrika ut när jag bli arg ;P...flåt om ni blev arga... life goes on=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 =) Lunar äger jue. Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😉 OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 😉 OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 =) Lunar äger jue. Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😉 OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 😉 OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 🙂 OT: Jag tycker snarare att det ser ut som det är hår från näsan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 =) Lunar äger jue. Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😆 OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 🙂 OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 🙂 OT: Jag tycker snarare att det ser ut som det är hår från näsan. OT: Hade inte strindberg en liknade mustach? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 (redigerat) =) Lunar äger jue. Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😏 OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 😉 OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 😮 Jo, det tänkte jag på först, men sen tänkte jag: Inte är väl Nattis så elak att han kör med en sådan mustach? Nej, han är så trevlig och skojfrisk att det måste vara en poppemustach. 😉 Redigerat 15 november 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Kan inte du måla ögonbryn på din istället Pluffo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! Hej! Här är en hemsida där alla bara vill kjama dig!!!11 =)) 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! 😏 <hint> Lugna ner dig </hint> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Kan inte du måla ögonbryn på din istället Pluffo? Men då försvinner ju hela ångestprylen. Människor utan ögonbryn ÄR läskiga. För övrigt verkar du ha hängt upp dig rejält på min avatar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Midori: Jag och en kompis har bestämt att du ska vara sångerska i vårt framtida synthband. Det blir väl bra det? 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 16 november 2004 Trådstartare Dela Postat 16 november 2004 Midori:Jag och en kompis har bestämt att du ska vara sångerska i vårt framtida synthband. Det blir väl bra det? 😉 /Daniel i erat framtida synth band...ahh visst...love synth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 16 november 2004 Trådstartare Dela Postat 16 november 2004 Vad negativa alla här är...spyr! 😉 <hint> Lugna ner dig </hint> kolla mina föregående inlägg står att jag e lugn o fin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.