Jump to content
Annons

tja

Midori

Recommended Posts

Annons
Vad negativa alla här är...spyr!

Härlig generalisering, tur att du föregår med gott exempel och skriver så trevliga inlägg. 🙂

Om du tycker alla är så otrevliga här så är du mer än välkommen att spy i ett annat forum.

Dela på andra sajter

Vad negativa alla här är...spyr!

Det gäller att analysera inläggen å ta till sig det som är av värde, samt oxå kunna ta konstruktiv kritik (om man producerar nåt?), då blir det betydligt lättare att hänga på ett musikforum vilket i sin tur leder till mindre kräkanfall.

Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
...men det e klart att jag lyssnar på råden som ges...Men kan man inte vara liiite positiv med 🙂?

🙂

Så det var feedbacken som gjorde dig sur?

Bara så du vet: Dom flesta som lägger upp sina låtar på demoforumet hoppas på att någon ska komma med synpunkter på saker som kan förbättras.

Vill du bara höra lovord, spela för moster och mormor.

Dela på andra sajter

...men det e klart att jag lyssnar på råden som ges...Men kan man inte vara liiite positiv med 🙂?

🙂

Så det var feedbacken som gjorde dig sur?

Bara så du vet: Dom flesta som lägger upp sina låtar på demoforumet hoppas på att någon ska komma med synpunkter på saker som kan förbättras.

Vill du bara höra lovord, spela för moster och mormor.

haha, jag vill juh veta vad man ska ändra på, men det var inte feedbacken som gjorde mej sur...

vill inte spela upp för mormor, för hon hör inget en då ;P

Dela på andra sajter

=)

Lunar äger jue.

Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😱

OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 😎

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

=)

Lunar äger jue.

Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😉

OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 😉

OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 🙂

Dela på andra sajter

=)

Lunar äger jue.

Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😉

OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 🙂

OT: Jag tycker snarare att det ser ut som det är hår från näsan.

Dela på andra sajter

=)

Lunar äger jue.

Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😆

OT: Ser att lasse holm fått liten Nils Poppe mustash 🙂

OT: Jag tycker snarare att det ser ut som det är hår från näsan.

OT: Hade inte strindberg en liknade mustach?

Dela på andra sajter

=)

Lunar äger jue.

Tipset med mormor funkar jättebra. Men frågan är om man vill att ens mormor ska tycka musiken man gör är bra... 😏

OT: Nils Poppe? tycker mer den påminner om en känd tüsk politiker från 30 och 40 talet 😮

Jo, det tänkte jag på först, men sen tänkte jag: Inte är väl Nattis så elak att han kör med en sådan mustach? Nej, han är så trevlig och skojfrisk att det måste vara en poppemustach. 😉

Redigerat av Neko
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.