Torwald Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Kan man inte bara lägga på en femhundring mot att någon sätter ihop den åt en? 🙂 Precis, eller mycket mer pengar är det ju värt. Men jag skulle inte banga om någon ville göra ett extraknäck och bygga ihop en för en slant. Ja, en femhundring kanske är i underkant. Det kanske är någon som är intresserad till och med?
Violiner Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Jag kan eventuellt tänka mig att slå ihop ett par stycken om det passar tidsmässigt. Men då handlar det om flera tusenlappar för jobbet - det är många timmars jobb... OBS flera "om" här, men i alla fall... Hör av er via PM om ni är intresserade så får vi se...
negroj9 (oregistrerad) Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Det hade varit kul med fler projekt om någon har länkar. Så fram med tips, ritningar och förslag på andra klassiska prylar 😉
flintan Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Tänkte bara tipsa om att det går att köpa kretskort till 1176 klonen här för endast 133 kr ca, inkl. frakt. 🙂 Tänkte beställa nu men det är bara det att jag inte fattar hur.. 🙂 Mailade killen och han säger att all info om beställning finns på ovanstående länk.. Är det så att man skickar ordern via paypal? Får väl skaffa ett konto..
sounden Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 (redigerat) Det hade varit kul med fler projekt om någon har länkar. Så fram med tips, ritningar och förslag på andra klassiska prylar Min GSSL Redigerat 23 januari 2007 av sounden
bergis Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Tänkte beställa nu men det är bara det att jag inte fattar hur.. Mailade killen och han säger att all info om beställning finns på ovanstående länk.. Är det så att man skickar ordern via paypal? Jepp!! Man betalar i förskott och all kontaktinfo måste stå i paypalordern..Står också vilket pal-konto man skall skicka till Lycka till! Tänkte bygga en sån själv när jag får råd nästa gång..
Mirrza Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jag skulle inte må dåligt av en sån här heller 😱 ...nu svävar jag ut lite här tror jag... Det beror hur mycket är du beredd att betala 😄 MVH Mirrza
flintan Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Korten kom i måndags, alltså inom ca en vecka. 140 kr inkl. frakt. Så nu finns inga ursäkter. 😛
Fredrik Karlsson Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Hur gick det? Fick ni ihop dem? Blev ni nöjda? Låter de likt orginalet? Etc...?
cherryfields Postat 5 juni 2008 Postat 5 juni 2008 Tjena Fan har blivit grymt sugen på att bygga eller låta någon annan bygga några 1176 kloner åt mig så nu undrar man ju om det är fler som går och har liknande funderingar. Vad slutade kalaset på per styck (ni som redan byggt?) /MIcke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.