Jump to content
Annons

Fy på er!

insolitus

Recommended Posts

Det här har blivit ett alldelles för intressant forum! Nu sitter jag och försöker plugga, och vad händer? Jo, jag kan inte hindra mina innersta begär av att kolla nya inlägg på studioforumet!

Tvi för er för att bidra till att mitt svenskabetyg sänks... 😳

Eller nåt...

Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Tänk på all musik man kunde skriva,spela in eller bara öva sig på diverse instrument istället för att flabba här på forumet! 😮 Ibland hade det varit bra med fler än tjugofyra timmar på dygnet.

Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Antar att dbd, Neko och Demoniqus noterat att dom tillsammans med undertecknad namecheckas av Majken i senaste Studio?

Här har ni killarna med seriösa sociala problem... 😮

Dela på andra sajter

Antar att dbd, Neko och Demoniqus noterat att dom tillsammans med undertecknad namecheckas av Majken i senaste Studio?

Här har ni killarna med seriösa sociala problem... 🙂

Tja... man kan väl vara social även på ett forum 🙂

Dela på andra sajter

Det här har blivit ett alldelles för intressant forum! Nu sitter jag och försöker plugga, och vad händer? Jo, jag kan inte hindra mina innersta begär av att kolla nya inlägg på studioforumet!

Tvi för er för att bidra till att mitt svenskabetyg sänks... 😄

Eller nåt...

Gör en sammanfattning över alla dina inlägg på studioforum , plasta in det snyggt i a-4 format och räck över det till din svenskafröken vettja ! Borde hjälpa upp betyget i skriftspråk, om inte annat 😄

Dela på andra sajter

Gör en sammanfattning över alla dina inlägg på studioforum , plasta in det snyggt i a-4 format och räck över det till din svenskafröken vettja !  Borde hjälpa upp betyget i skriftspråk, om inte annat  😄

😄

EDIT: Ska tänka på det...

Redigerat av insolitus
Dela på andra sajter

Här har ni killarna med seriösa sociala problem... 😄

VA? ..Jag har inte tidningen... namecheckas..vadåå..fesstår inte riktigt vad du menar.. står det massa negg elle? 😮

Sociala problem vet jag inte om jag har iaf...när livet går i 250 hinner man med dubbelt så mycket saker bara 😄

Dela på andra sajter

Tog inte illa vid mig. Andra gången jag omnämns i tidningen, känns lite skoj.  😆

Nej nu får det vara nån djävla måtta, två ggr? Detta skall inte upprepas 😛

/Majken

Oj... nej jag sa inget. 😠

Dela på andra sajter

Nejdå! Jag nämnde bara er som jämlikar i min krönika.

Å andra sidan behöver väl det kanske nödvändigtvis inte vara positivt 😠

/Majken

😆 ..fasen..får nog se till at bli prenumerant snart så man hänger med i hetluften...

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.