insolitus Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Det här har blivit ett alldelles för intressant forum! Nu sitter jag och försöker plugga, och vad händer? Jo, jag kan inte hindra mina innersta begär av att kolla nya inlägg på studioforumet! Tvi för er för att bidra till att mitt svenskabetyg sänks... 😳 Eller nåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Jag vet hur det är... Men nu är jag färdig med min musikvideo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 ..Vi kan säkert hjälpa dig att mixa ihop ett bra svenskabetyg...med bred marginal till nollan 😆 Vet hur det är...skulle just gå o lägga mig för 2 timmar sen.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Det är tur att man inte går i skolan...... Fan!! Jag skulle ju lagt mig för en och en halv timme sen! Måste upp och jobba om några få timmar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Tänk på all musik man kunde skriva,spela in eller bara öva sig på diverse instrument istället för att flabba här på forumet! 😮 Ibland hade det varit bra med fler än tjugofyra timmar på dygnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Antar att dbd, Neko och Demoniqus noterat att dom tillsammans med undertecknad namecheckas av Majken i senaste Studio? Här har ni killarna med seriösa sociala problem... 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 17 november 2004 Dela Postat 17 november 2004 Nejdå, jag har inga sociala problem. Jag umgås dagligen med folk.. på nätet.. 😛 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 17 november 2004 Trådstartare Dela Postat 17 november 2004 Min dator har en personlighet. Jag umgås med min dator. Alltså umgås jag med en person. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Antar att dbd, Neko och Demoniqus noterat att dom tillsammans med undertecknad namecheckas av Majken i senaste Studio? Här har ni killarna med seriösa sociala problem... 🙂 Tja... man kan väl vara social även på ett forum 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Det här har blivit ett alldelles för intressant forum! Nu sitter jag och försöker plugga, och vad händer? Jo, jag kan inte hindra mina innersta begär av att kolla nya inlägg på studioforumet! Tvi för er för att bidra till att mitt svenskabetyg sänks... 😄 Eller nåt... Gör en sammanfattning över alla dina inlägg på studioforum , plasta in det snyggt i a-4 format och räck över det till din svenskafröken vettja ! Borde hjälpa upp betyget i skriftspråk, om inte annat 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 18 november 2004 Trådstartare Dela Postat 18 november 2004 (redigerat) Gör en sammanfattning över alla dina inlägg på studioforum , plasta in det snyggt i a-4 format och räck över det till din svenskafröken vettja ! Borde hjälpa upp betyget i skriftspråk, om inte annat 😄 😄 EDIT: Ska tänka på det... Redigerat 18 november 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Antar att dbd, Neko och Demoniqus noterat att dom tillsammans med undertecknad namecheckas av Majken i senaste Studio? Här har ni killarna med seriösa sociala problem... 😄 VA? ..Jag har inte tidningen... namecheckas..vadåå..fesstår inte riktigt vad du menar.. står det massa negg elle? 😮 Sociala problem vet jag inte om jag har iaf...när livet går i 250 hinner man med dubbelt så mycket saker bara 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Nejdå! Jag nämnde bara er som jämlikar i min krönika. Å andra sidan behöver väl det kanske nödvändigtvis inte vara positivt 😕 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Tog inte illa vid mig. Andra gången jag omnämns i tidningen, känns lite skoj. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Tog inte illa vid mig. Andra gången jag omnämns i tidningen, känns lite skoj. 😕 Nej nu får det vara nån djävla måtta, två ggr? Detta skall inte upprepas 😱 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Tog inte illa vid mig. Andra gången jag omnämns i tidningen, känns lite skoj. 😆 Nej nu får det vara nån djävla måtta, två ggr? Detta skall inte upprepas 😛 /Majken Oj... nej jag sa inget. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 18 november 2004 Dela Postat 18 november 2004 Nejdå! Jag nämnde bara er som jämlikar i min krönika. Å andra sidan behöver väl det kanske nödvändigtvis inte vara positivt 😠 /Majken 😆 ..fasen..får nog se till at bli prenumerant snart så man hänger med i hetluften... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.