Barden Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Vilken trance låt är den bästa som ni tycker har gjorts? Mitt förslag vore Armin van Buuren feat. System F - Exhale Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
klingis Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Jag har alltid älskat Floyd - Come 2-gether 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 (redigerat) Fyller ut med ungefär ett antal tips här. Gammal tråd EDIT: Stevfel Redigerat 15 november 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 14 november 2004 Trådstartare Dela Postat 14 november 2004 Fyller ut med ungefär ett anta tips här. Gammal tråd Ok, missade det. är ny här i forumet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Ingen fara. Tänkte bara ge några fler tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nanne Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Astral Projection - Mahadeva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Damage - Receive Allt (nästan) med Damage har fett driv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Min favvo är en gammal demo från mp3.coms barndom (Semuta - Call It What You Want) - enkel, melodisk och har en egen stil 😛 Har försökt hitta låten på skiva sedan dess, men inte någon av hans melodiska alster verkar ha blivit utgiven. (Semuta har varit signad några år och har tyvärr snöat in sig enbart på någon icke-originell psytrance istället) 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
merbid Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Dark Soho - Combustion - det är bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.