Linkowich Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 (redigerat) Hörde en kort bit av en låt på tv idag. Bekant som tusan, men jag kan tamejf*n inte komma på vad det är... Blir galen snart. Hur som helst skuttade jag fram till synth&dator och fuskade in det lilla jag minns: Your browser does not support the HTML5 audio tag Nån som kan knäcka den? 🙂 EDIT: Hittade låten. Det är Kleerup - Hero. Redigerat 1 november 2008 av Linkowich
D Vibe Postat 1 november 2008 Postat 1 november 2008 Hörde en kort bit av en låt på tv idag. Bekant som tusan, men jag kan tamejf*n inte komma på vad det är... Blir galen snart. Hur som helst skuttade jag fram till synth&dator och fuskade in det lilla jag minns: Your browser does not support the HTML5 audio tag Nån som kan knäcka den? 😉 På nåt sätt får jag Vangelis-vibbar av den .. men jag kanske är helt fel ute. Någon låt kan jag inte ge dig dock.
Linkowich Postat 1 november 2008 Trådstartare Postat 1 november 2008 Jag hittade låten!! Det är Kleerup - Hero! 😉
D Vibe Postat 2 november 2008 Postat 2 november 2008 Jag hittade låten!! Det är Kleerup - Hero! 😆 Där ser man! Rätt långt ifrån Vangelis! 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.