Wylde (oregistrerad) Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Finns det nån spelsugen trummis runt Västerås trakten som vill spela metal/hårdrock?? Maila mig isånafall! Vi är ett gäng rutinerade och vassa musiker som lirar tung hårdrock, lite åt BlackLabel (BLS) hållet.
Wylde (oregistrerad) Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock.. Är du intresserad Valle??
Gäst Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Vad är det för märke på trummorna ..ähm det är.............4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock..
barrf Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Vad är det för märke på trummorna ..ähm det är.............4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock.. haha 😆
Wylde (oregistrerad) Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Dum fråga dumt svar! 😏 Tillbaka till ämnet.. finns det nån trummis som är intresserad??
Wylde (oregistrerad) Postat 19 november 2008 Postat 19 november 2008 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad?
1um6a Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad? Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😄 Gammal metaltrummis..
1um6a Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad? Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😛 Gammal metaltrummis.. Om det finns intresse, av er eller nåt annat metalband/rockband i västerås, maila mig på: 1um6a77@gmail.com
Wylde (oregistrerad) Postat 2 januari 2009 Postat 2 januari 2009 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad? Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😄 Gammal metaltrummis.. Om det finns intresse, av er eller nåt annat metalband/rockband i västerås, maila mig på: 1um6a77@gmail.com You got mail! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.