kvd669o Postat 28 oktober 2008 Postat 28 oktober 2008 som sagt om det finns det så får ni gäna säga vad slut omdömet var 🙁
Mats Stålbröst Postat 28 oktober 2008 Postat 28 oktober 2008 Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete! Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu... /Mats
kvd669o Postat 28 oktober 2008 Trådstartare Postat 28 oktober 2008 Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete!Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu... /Mats Okej jag förstår 😉 Symphonic Choirs är också en produkt från east west som jag verkligen imponeras av och nu vet jag east west har en deal som slutar 31 oktober där man kan köpa tex en east west gold paket och få en annan i pris likvärdig produkt gratis på köpet. Är det nån som vet om den gratis produkten inkluderar deras Symphonic Choirs produkt alltså att man får den gratis när man köper tex east west gold paket ??? 😮😛
Memphis Postat 28 oktober 2008 Postat 28 oktober 2008 Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete!Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu... /Mats Okej jag förstår 😉 Symphonic Choirs är också en produkt från east west som jag verkligen imponeras av och nu vet jag east west har en deal som slutar 31 oktober där man kan köpa tex en east west gold paket och få en annan i pris likvärdig produkt gratis på köpet. Är det nån som vet om den gratis produkten inkluderar deras Symphonic Choirs produkt alltså att man får den gratis när man köper tex east west gold paket ??? 😮😛 Angående Symphonic choirs så säljs inte den längre eftersom det skall komma en ny PLAY version ganska snart har EastWest meddelat. Går därför inte att få tag i den för tillfället om nu inte någon butik har några exemplar kvar. /Memphis
kvd669o Postat 28 oktober 2008 Trådstartare Postat 28 oktober 2008 Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete!Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu... /Mats Okej jag förstår 😆 Symphonic Choirs är också en produkt från east west som jag verkligen imponeras av och nu vet jag east west har en deal som slutar 31 oktober där man kan köpa tex en east west gold paket och få en annan i pris likvärdig produkt gratis på köpet. Är det nån som vet om den gratis produkten inkluderar deras Symphonic Choirs produkt alltså att man får den gratis när man köper tex east west gold paket ??? 😛😄 Angående Symphonic choirs så säljs inte den längre eftersom det skall komma en ny PLAY version ganska snart har EastWest meddelat. Går därför inte att få tag i den för tillfället om nu inte någon butik har några exemplar kvar. /Memphis Tack för svaret Memphis 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.